|
Post by melien on Nov 15, 2007 19:22:28 GMT 2
"Alsof je mij kunt neerzetten..." zei Sara met ondeugend fonkelende ogen. Ze zou zich dus echt niet neer laten zetten. Daar zat ze veel te lekker voor.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 15, 2007 19:24:55 GMT 2
Bill schudde zijn hoofd "Nee,want ik bedacht al dat je op geen enkele mogenlijkheid je voeten op de grond zou zetten" zei hij tegen haar. Hij probeerde zich half uit te rekken wat maar deels ging.
|
|
|
Post by melien on Nov 15, 2007 20:31:13 GMT 2
"Ha! Ik wist wel dat je slim was." zei Sara grijnzend. Ze ging met een hand door haar haar. Ze keek even naar de lucht maar daarna toch wel weer naar Bill. Zonder het te merken was ze begonnen om aan het kettinkje te spelen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 17, 2007 12:52:22 GMT 2
"Grapje zeker?" vroeg Bill lachend "Ik ben heus wel slim hoor" Hij prikte Sara zachtjes in haar zij. "Sloop je hem niet?" vroeg hij vervolgens toen hij merkte dat ze aan de ketting zat te spelen.
|
|
|
Post by melien on Nov 17, 2007 12:56:24 GMT 2
"Nee, zereneus." zei ze met een grijns. Ze keek eerst vragend naar Bill wat hij bedoelde en merkte toen dat ze met de ketting speelde. "Nee, tuurlijk niet." zei ze lachend en liet de ketting los.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 17, 2007 13:02:16 GMT 2
Bill glimlachtte "In ieder geval weet ik niks meer te doen,jij wel?" vroeg hij terwijl hij nu naar de lucht keek.
( Soryr inspaloos )
|
|
|
Post by melien on Nov 17, 2007 13:03:54 GMT 2
Sara dacht even na. Ze gaf hem een kus. "Nee, ik nu ook niet meer." zei ze daarna lachend. Ze woelde door zijn haar. (hea bah,,,, hiero heerst dat virus ookal )
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 18, 2007 14:27:33 GMT 2
( Lol, ik heb een infectie aan mijn oog waarschijnlijk... )
Meteen liet Bill haar los om zijn haren weer goed te doen. Hij deed dat altijd,wie er ook aan zijn haren zat,zelfs bij zijn moeder. "Niet mij zo ineens plagen hé?" zei hij lachend.
|
|
|
Post by melien on Nov 18, 2007 18:19:14 GMT 2
Sara moest lachen. "Maar dat is leuk." zei ze grijnzend. En ze ging weer door zijn haren met 1 hand. Met haar andere gaf ze een zacht tikje op zijn hand. "Blijf er nou is vanaf." zei ze alsof ze het tegen een kleuter had.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 19, 2007 18:59:59 GMT 2
( Goed nieuw, het is alleen ooglid infectie,wat dat ook mag wezen XD )
"maar..maar" mompelde Bill en hij trok een pruillipje "Als je het straks maar weer goed doet!" vervolgde hij terwijl hij zijn handen nu achter zijn rug had gedaan omdat hij er een tikje op had gehad en zijn haren niet goed mocht doen van Sara.
|
|