|
Post by birgit on May 23, 2007 13:40:18 GMT 2
Tess ging vast naar de plek waar Tess en Jake afgesproken hadden.
Tess ging rustig zitten op een bankje. Ze wachtte maar op Jake. Verder kon ze niet doen...
|
|
|
Post by nilou on May 23, 2007 18:26:47 GMT 2
Jake kwam eraan zen ging verlegen naast Tess zitten.Hij had zonet van de dokter veel pilletjes moeten slikken.nu zou hij dus niet onvreindelijk beginnen doen tegen Tess.
|
|
|
Post by birgit on May 23, 2007 18:31:43 GMT 2
Waarom maaktte je het uit ookal hield je nog van me? Tess was verlegen maar keek Jake nu recht in de ogen aan. Tess wist niet zeker of ze nog op Jake was. Hij had het uitgemaakt. Toen zei hij dat hij niet meer van haar hield. Dan zegt hij van wel. Tess wist het allemaal niet meer. Ze wachtte maar op antwoord.
|
|
|
Post by nilou on May 23, 2007 18:34:33 GMT 2
"Het kwam door de stem.hij had mij helemaal in zijn macht.."Jake keek naar de grond."komop Tess ik hou van je en dat weet je best!!!" Jake begon Tess te zoenen.Hij wist niet zeker of zij dat wel wou,maar hij deed het.
|
|
|
Post by birgit on May 23, 2007 18:38:11 GMT 2
Tess wou niet zoenen maar dee rustig mee. Ze was heel onzeker. Ze wist niet of ze nog van Jake hield na die toestand...
Tess zoende heel raar maar hopen dat Jake dat niet merkte...
|
|
|
Post by nilou on May 23, 2007 18:39:44 GMT 2
Jake stopte en glimlachte naar Tess.Hij gaf haar ineens een knuffel. en in knuffels geven was Jake heel goed
|
|
|
Post by birgit on May 23, 2007 19:11:01 GMT 2
Tess glimlachtte terug. Wat moest ze nou? Ze kon die knuffels van Jake nooit weerstaan.
Tess stoptte met knuffelen en zei: Jake, ik weet niet of ik nog op je bent. Ik vind het een beetje raar. eerst maaktte je het uit. Toen zei je dat je niet meer van me hield. En nu hou je weer van me. Tess keek naar de grond. Ze was benieuwd wat Jake ervan vondt. Niet boos worden alsjeblieft. Ik weet gewoon niet wat ik moe doen. Tess kreeg een traan over haar wang. Ze wist echt niet wat ze moest voelen en wat niet...
|
|
|
Post by nilou on May 23, 2007 19:13:21 GMT 2
Jake haalde een PROPERE zakdoek uit zijn jaszak en veegde Tess' traan weg.Hij glimlachte en zei toen: " Tess het kwam door mijn ziekte dat ik zei dat ik niet meer van je hield!maar ik hou nog steeds van je!meer dan van iedereen anders!!maar ik begrijp je wel hoor..dat je in de war bent..." Jake keek treurig naar de grond.
|
|
|
Post by birgit on May 24, 2007 15:50:59 GMT 2
Niet treuren. Één iemand is al genoeg! Daar moest Tess wel om lachen.
Tess keek jake recht in de ogen aan. Ik hou ook nog van jou. Tess glimlachtte lief naar Jake. Ze vondt Stan ook wel leuk. Maar met Jake kon je tenminste goed praten en mee lachen. Stan deed het alleen voor de meisjes. Ze kon wel goede vrienden met Stan worden.
|
|
|
Post by nilou on May 30, 2007 13:09:29 GMT 2
"ik weet dat je nog een leuke jongen hebt ontmoet....Die Stam ofzoiets..."Jake zei de naam niet expres verkeerd..hij had van hem nog niet zoveel gehoord.. Jake glimlachte naar Tess en zei toen : " maar ik vertrouw je....en ik hoop dat jij hetzelfde doet...?!...."
|
|