|
Post by Merel on May 25, 2007 21:16:12 GMT 2
Mariël moest lachen. Dat was nou echt weer iets voor Elvira hoor. "Sorry meid, volgens mij heb je dan een probleempje! Ik heb hem wel naar Tyra zien kijken, Volgens mij vond hij haar wel leuk. HEt spijt me." Waarom zou ze er boos om worden? Ze vond het niet erg hoor, ze was toch gewoon haar vreindin? En Tristan gewoon haar neef.
|
|
|
Post by melien on May 25, 2007 21:20:16 GMT 2
Elvira was opgelucht dat Mariel er niets tegen had. Elvira zei tegen Mariel (tegen wie anders?? ): "HAd ik ookal gezien... maarja.. aan gevoelens kun je niks veranderen. En liefde vervaagd ooit weer een keer. Toch?". Ze keek Mariel schuin aan. Ze schoot weer in de lach. Waarom? Omdat ze weer aan het beeld moest denken dat ze eerst in haar hoofd had gecreeerd over de lollie invasie. Ze kon het gewoon niet laten.
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 21:27:17 GMT 2
Mariël dacht even na. "Soms betwijfel ik dat sterk. Vooral met Tristan, Zo gestoord als een deur soms." ze zuchte en schoot weer in de lach. Waarom? Geen flauw idee. "Maar heb je verder nog iets leuks gedaan? Ook een invasie van iets gehad? Of tafels die je omverlopen?"
|
|
|
Post by melien on May 25, 2007 21:32:54 GMT 2
"Nee.. Je weet toch dat mijn leven saaierdansaai is als jij er niet bent?" Elvira stak lachend haar tong uit. Het was echter wel waar. En dat vond ze best wel jammer. Maarja, ze was nu eenmaal gewoon het rustige, terughoiudende type. De enige die haar daar uit haalde was Mariel. "Ow, trouwens. Ik heb een foto van je naar mijn broer gestuurd. Hij vind je erg knap en wil je graag ontmoeten *wijkt uit voor het geval dat*. Niet alleen hij. Mijn moeder heeft gevraagd of je in de eerst volgende vakantie misschien mee naar mij toe zou willen zodat iedereen je kan ontmoeten. Zou je dat willen?". Elvira wist niet zeker of ze moest hopen dat ze ja zei of moest hopen dat ze nee zei. Uiteindelijk was het niet haar besluit en wachtte ze dus maar rustig op antwoord. Naja rustig...
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 21:42:32 GMT 2
Mariël keek verbaast naar Elvira. "Dat mééén je niet. ik sta altijd afgrijselijk op foto's! Dat heb je hem toch niet aangedaan!" Ze keek vaag naar haar vriendin. Daarna sprong ze bovenop haar (in hoeverre dat kan ) "MAar ik zou best met je meewillen hoor. Welke vakantie eigenlijk?" Ze dachteraan. ZE bleef eingelijk altijd op zweinstein in de vakantie's misshien was het wel eens leuk om weg te gaan.
|
|
|
Post by melien on May 25, 2007 21:51:13 GMT 2
Elvira moest gieren van het lachen (sorry mees heb beetje lol) toen ze Mariels gezicht zag en ook nog eens bovenop haar sprong. Ze zei: "Ik heb hem die ene foto gestuurd waar je op die bank zit. Weet je nog? Die is erg leuk. Ik weet niet welke vakantie. Dat zal ik nog wel te horen krijgen. Wel gezellig dat je mee wilt.". Het hele verhaal kwam er niet uit zoals ze het bedoelde aangezien ze telkens weer werd onderbroken door een lachbui. Ze zag Lars en Mariel al hand in hand lopen. Waarom wist ze niet, maar ze vond ze gewoon bij elkaar passen.
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 12:56:49 GMT 2
Elvira probeerde Mariel van zich af te duwen. Het wilde alleen niet echt lukken. Mariel was best wel zwaar. Niet te zwaar, maar gewoon zo zwaar dat je d'r niet makkelijk van je af krijgt geduwd. "Wil je alsjeblieft van me afgaan Mar? Je wordt een beetje zwaar.". Elvira moest weer lachen toen ze Mariel aankeek. Waarom? Dat vroeg ze zichzelf ook af. Ze keek Mariel smekend aan toen die niet meteen reageerde op haar vraag.
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 15:43:56 GMT 2
"Pfff. Zwaar!" Ze keek Elvira zogenaamd diep beledigd aan. "Ik lig eigenlijk wel lekker!" zei ze en dacht al over de vakantie. Ze wilde die Lars wel eens ontmoeten. "Hoe ziet hij eruit?" Ze keek naar Elvira. Op haar gezicht stond een rare uitdrukking die ze al herkende. "JE loopt wel erg hard van stapel! Misschien vind ik hem wel helemaal niet leuk!" Zei ze en begon Elvira in haar zij te kietelen.
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 15:56:35 GMT 2
"Heej hou op! Je kent me te goed! Hij heeft donkerbruin haar en groene ogen.". Elvira vond Mariel maar flauw doen nu. Ze pakte haar toverstaf en mompelde binnensmonds een toverspreuk waardoor Mariel van haar af viel. 'Dat is beter.' dacht Elvira. Ze ging zitten.
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 18:29:12 GMT 2
Mariël viel achterover op het gras door de spreuk van Elvira. "Nouwja zeg lekker ben jij!" Zei ze met grote glimlach op haar gezicht. Ze ging op haar buik liggen zodat ze ELvira kon zien. "Klinkt wel aardig" Zei ze over Lars "Maar die Aaron is ook niet zo gek, Trouwens Miquel ook maar die zie ik ook gewoon als vriend." Haar gedachte dwaalde even af. "Weet jij, behalve Tristan, nog wat andere leuke jongens?"
|
|