|
Post by melien on May 27, 2007 14:47:39 GMT 2
"Jij bent gewoon smoor op Florian!" riep Elvira uit. Ze wist niet zeker wat ze ervan moest denken want zij zag hem ook wel zitten. Maarja. Mariel was haar beste vriendin dus.. "Aaron gaat mee. Hij heeft ook gevraagd of Lili mee gaat. Niet alle zwadderaars zijn even slecht hoor.". Ze vond dat generaliseren tussen de twee afdelingen en vooral die vijandigheid, afschuwelijk. Kon dat niet gewoon vergeten worden? Ze mompelde nog een spreuk en wees met haar toverstok op Mariels haar. Nu zou haar haar mee kleuren met haar emoties. Zou grappig staan dacht ze.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 15:16:24 GMT 2
Mariël haar haar werd knalrood, omdat ze merkte dat ze inderdaad Florian erg leuk vond. Ze moest lachen. "Misschien hou ik het wel zo! Vind ik handig. Wel grappig, eerst werd mijn Haar Groen gemaakt, Nou alle kleuren!" Ze moest lachen waarbij haar haar Oranje werd; teken van vreugde. "Nou alle Zwadderaars die ik ken, zijn slecht." Haar haar werd Zwart van vijandigheid en haat en afschuw. "Ik mag ze niet en ik ken geen Zwadderaar die aardig is."
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 15:24:46 GMT 2
Elvira lag bijna dubbel van het lachen. HEt zag er ook gewoon grappig uit dat het haar mee kleurde met Msriel's gevoel. Ze kreeg zich weer een beetje in de hand en zei: "Zullen we even naar de meidenslaapkamer van Griffoendor gaan? dan kunnen we even in het fotoboek kijken. Vanwege Aaron weet je wel.". Ze stond op en keek afwachtend naar MAriel.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 15:30:28 GMT 2
Mariël stond ook op, Haar haar kleurde blauw omdat ze stond te rillen. HEt begon aardig koud te worden. "Ja is goed hoor" Zei ze en keek naar Haar Vriendin. "Nou zo grappig is het niet, Maar wel als ik dit doe!" Zei ze en deed hetzelfde bij Elvira. Haar haar kleurde nu ook mee met haar gevoelens. Snel rende ze weg, Zodat Elvira niet iets kon doen. Je hoorde haar nog lachen. (vervolg Leerlingen kamer denk ik zo ?! )
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 15:33:48 GMT 2
Elvira's haar kleurde oranje. Ze begon nu nog erger te lachen. Ze kreeg zichzelf echter wel weer in de hand. Ze werd wat kalmer en haar haar werd blauw (de kleur van kalmte ). Ze rende achter Mariel aan. (is goed)
|
|