|
Post by melien on Nov 7, 2007 21:08:24 GMT 2
"Op jongens gebied natuurlijk..." mompelde Mara. Ze moest lachen toen ze Chloë zag springen. "Jij? Met jou figuur?" vroeg ze verbaasd.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 15:26:02 GMT 2
Chloë stopte met springen en prikte even in haar buik. 'Ja, kijk maar!' zei ze grinnikend, waarna ze toch maar stopte met het zogenaamde afvallen en weer neerplofte in de stoel. 'Nee, hoezo? Wat is er dan?' Ze keek Mara nieuwsgierig aan.
|
|
|
Post by melien on Nov 18, 2007 13:03:51 GMT 2
Mara kon een grijns niet meer van haar gezicht houden. "Nou...." zei ze, niet wetend hoe ze het moest vertellen. Een blos verscheen op haar wangen en ze straalde over haar hele gezicht. (ja hoor.. lekkere post -_-)
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 20, 2007 19:21:21 GMT 2
[Lol ^^]
Chloë ging op het puntje van haar stoel zitten, en keek Mara nieuwsgierig aan. 'Nou...?' herhaalde ze ongeduldig. 'Vertel, vertel! Wat is er?' Een brede grijns stond op haar gezicht, terwijl ze Mara afwachtend aankeek.
|
|
|
Post by melien on Nov 20, 2007 19:47:41 GMT 2
Mara kon een grijns niet tegenhouden. "Thomas en ik..." ging ze verder. Expres nog niet alles vertellend. Ze keek Chloë aan. "..hebben iets." voegde ze er toch aan toe. Ze kon het niet langer voor zich houden.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 22, 2007 19:35:24 GMT 2
'Echt?' riep Chloë meteen breed grijnzend. 'Oh, wat leuk! En, is ie wel een beetje aardig?' vroeg ze gretig, en keek Mara nieuwsgierig aan. 'Hoe lang hebben jullie al iets?' vroeg ze.
|
|
|
Post by melien on Nov 23, 2007 9:55:30 GMT 2
"Tuurlijk is ie aardig.. Al een weekje ofzo. Weet ik eigenlijk niet precies." (nouja.. IK weet ut niet precies ) zei ze lachend. Ze liet zich achterover vallen op de kussens zodat ze nu lag.
|
|