|
Post by admin. on May 5, 2007 19:31:27 GMT 2
Een schelle gil ging door het bos. Ryanne, met verband om haar arm en been, zakte op haar knieën. "Pap.. Nee" bracht ze uit. Die pap was Sneep, Severus Sneep. Hij deed zijn 'avond ritueeltje'weer bij Ryanne. Verschillende krassen waren zichtbaar in haar huid, door de takken van het bos. "Dit moet- het leert je kracht groeien. Wil je soms zo'n zwakkeling zijn?! Wees trouw aan de Heer, doe wat hij je beveelt!" riep Sneep. Hij stuurde opnieuw de cruciatus-vloek op Ryane af, die opnieuw gilde van de pijn. Tranen verschenen in haar ogen- Sneep's bleek veranderde. De kilheid verzwakte- had hij medelijden?!
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 19:46:04 GMT 2
Hunter liep langs het verboden bos en hoorde een gil, hij rende er naartoe en zag Ryanne liggen, hij rende ernaartoe, 'Hey gaat het?' vroeg hij bezorgt, hij keek op naar Sneep, 'wat heb je met haar gedaan?' vroeg hij toen boos.
|
|
|
Post by nouan on May 5, 2007 19:57:25 GMT 2
Seth keek op. Normaal was het altijd rustig in het verboden bos, maar de laatste dagen kon je er niet eens meer rondlopen zonder gestoort te worden. Hij meende de stem van Sneep te hebben gehoord, die herkende hij uit duizenden, maar van wie was die gil? Hij besloot toch maar te gaan kijken, onopgemerkt als de vorm waar hij nu in was, als een lynx. Hij hoopte dat zijn ogen niet op zouden vallen in het zwakke maanlicht, zelfs dat kon hem veraden en dat betekende weer 50 punten aftrek van griffoendor.
|
|
|
Post by greenlightning on May 5, 2007 20:31:05 GMT 2
Terry liet de kruiden die ze ahd geplukt uit haar ahdenn vallen bij de schreeuw. Ze kroop zachtjes uit de bosjes om uit te zoeken waar eht vandaan kwam. Bij het zien van Sneep en Ryanne sprong ze overeind. Ze rende naar een boom die dichterbij was en bekeek van daarachter naar het schouwspel. Het beviel haar neti wat ze zag, maar Sneep haatte ze, en Ryanne was ook neti bepaald een vriend. Terry was in twee strijd. Helpen of toekijken?
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 20:35:53 GMT 2
Hunter pakte zijn toverstok, en richtte die op Sneep. 'Je doet haar niks' zei hij boos en keek naar de krassen, nu pas snapte hij wat er aan de hand was.
|
|
|
Post by greenlightning on May 5, 2007 21:11:18 GMT 2
Hunter! Twijfels weg. Dan was Ryanne maar een onuitstaanbaar person en was Sneep haar leraar, dit gunde ze zelf zijn dochter niet! Ze kende Sneep, net zoals Ryanne nog van vroeger, maar had hme nooit gemogen. Ze sprong achter de boom vandaan en ging naast Hunter staan. Ze haalde haar toverstok tevoorschijn en richtte die op Sneeps borst. HHoelang wachtte ze al tot ze hem terug kon pakken voor alles.. E nu was het geen wraak maar een nobele zaak. Ze glimlachte. Uit onze vroegere vvriendschap... dacht Terry, maar verwierp die gedachte meteen weer. Daarom deed ze dit niet. Hunter stond alleen en Sneep was gewoon...
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 21:20:54 GMT 2
Hunter keek naar Terry, en keek toen naar Sneep. 'Kijk' mompelde hij en deed zijn ketting af. 'Zie je dit?' hij hield het kettinkje met bloed voor de ogen van Sneep. 'Als je weet wat dit is weet je ook dat ik even machtig ben. Je moet stoppen met haar pijn te doen, dat is een bevel' zei hij boos en duwde zijn tover stok onder de kin van sneep.
|
|
|
Post by nouan on May 5, 2007 21:23:29 GMT 2
Seth gromde, hij zou sneep de stuipen op het lijf kunnen jagen met alleen maar een brul, maar dat deed hij niet. hij zou alleen tehulp schieten als de anderen het niet uithielden. Behalve perkamentus, professor anderling en Tess wist niemand dat hij faunaat was. Hij was niet geregristeert, daar was hij te jong voor, maar hij had toestemming van Professor perkamentus en anderling
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 1:46:32 GMT 2
Terry wierp een vragende blik op Hunter, toen op het flesje en toen weer op Hunter. Ze snapte het. Wat ze neti snapte, was waarom ze dit zei waar Sneep bij was. Wist hij het? En als hij het wist, wie wisten het dan nog meer? Terry snoof licht. 'Je mag dan mijn professor zijn, je blijft met je klauwen van een emde leerling af. Het boeit me neti dat ze je dochter is en dat ze bij zwadderich hoort, ik laat je ahar niks aandoen. Anders moet je maar door mij heen en geloof me, mijn spreuken zijn even goed als mijn drankjes!' Dat was niet waar, maar ze waren goed geneog. Hoopte ze.
|
|
|
Post by admin. on May 7, 2007 17:29:15 GMT 2
"Als je goed zou luisteren, zou je weten dat de persoon die je die ketting gaf, mij deze bevelen gaf. En voor de rest word dit strafwerk, en punten aftrek. Voor elk zo'n 50 punten? Het bos is VERBODEN, op uitzonderingen, met toestemming van een leraar. Als je slim zou zijn, Black, zou je wegwezen. Heb je griffoendor niet genoeg punten gekost?" Snauwde Sneep. Hij liet de cruciatusvloek los en richtte op de leerlingen. "Een leraar aanvallen kost jullie punten". Ryanne keek kil naar Terry. Gezellig, een reüni? dacht Ryanne. Al had ze net die pijn gevoeld, nu leek het alsof er niks gebeurt was.
|
|