|
Post by LAURA ?! on Jan 4, 2008 17:27:13 GMT 2
Leily Ann wende al een beetje aan het gevoel dat ze met schaatsen op een gladde en koude ondergrond stond en ging al wat sneller vooruit dan voorheen. Ze grinnikte eventjes luid terwijl ze af en toe vrolijk naar Tifa zwaaide. ''Wat zij je?! Sneeuw?'' vroeg ze luid terwijl ze omhoog keek. En inderdaad kreeg zij ook een sneeuwvlok in haar gezicht. ''Pfffrt'' zei ze terwijl ze haar gezicht schoonveegde. ''Ik heb niks over sneeuw gehoord'' zei ze nu schouderophalend omdat ze nu de vraag wél had begrepen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 4, 2008 18:42:30 GMT 2
"Ik ook niet, daarom vraag ik het me ook af!" riep ze terug. Uiteindelijk stapte ze even op het ijs, het brak niet onder haar voeten dus ze toverde haar schaatsen tevoorschijn. Deze trok ze snel aan en toverde haar schoenen weg tot ze die weer nodig had. Ze stapte daarna op het ijs en schaatste soepel naar Leily ann toe. "Lukt het een beetje?"
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 5, 2008 0:09:28 GMT 2
Leily Ann neuriede vrolijk mee met de toon van het waaien van de wind. Ze moest af en toe eens giechelen omdat ze bijna onderuit gleed op haar schaatsen maar het ging al beter en beter. Ze keek om naar Tifa en zag dat deze nu naar haar toeschaatste. ''Ja hoor! Alleen ik val soms bijna de hele tijd.'' zei ze vluchtig waarna ze even met haar arm zwaaide omdat ze een misstap in het ijs maakte maar toch wist zich overeind te houden.
|
|