|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 0:18:37 GMT 2
Melia kreeg een plens water in haar gezicht. "Jij bent gemeen!" Riep ze toen en zwom achter hem aan. "Doe dan tenminste nog alsof het lukt. Zo breek je mijn tere hartje." Ondeugt glom in haar ogen. 'Tere hartje? Jaja.' Dacht ze.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 0:21:57 GMT 2
Hunter zwom naar beneden, en zwom onder Melia, en hij trok haar aan haar benen naar beneden, maar liet ze gelijk weer los. Hij kwam weer boven en keek hoe Melia reageerde.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 0:30:00 GMT 2
Melia kreeg een hap water naar binnen, omdat ze een aanval van ondere niet verwachtte. Toen ze weer boven kwam hoestte ze het water uit. "Was dat nou nodig?" Vroeg ze tussen een hoestbui in.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 0:34:38 GMT 2
'Ja, je hebt ook zulke mooie benen' zei Hunter rustig. Van binnen voelde het raar, niet fijn, maar ook niet erg.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 0:43:51 GMT 2
Melia was een beetje opgehouden met hoesten en spetterde met een hand wat water naar Hunter. "Ik zal het maar opvatten als een complument." Zei ze en deed een poging tot lachen. Dit leide echter tot een nieuwe hoestbui.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 0:48:37 GMT 2
'Doe dat maar' zei Hunter rustig. 'Au, mijn ogen mijn ogen' deed Hunter voor de grap omdat ze water naar hem toe spetterde.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 0:57:17 GMT 2
Melia spetterde opnieuw water naar Hunter, maar nu in een zwaai mee ze zich om draaide. Ze zwom terug naar de kant, daar aan de kant hangen en staarde naar het land.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 16:19:45 GMT 2
Hunter ging langs haar aan de kant hangen. Hij keek even naar haar maar keek toen naar de lucht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 16:34:18 GMT 2
"Wil je een vriendin?" Vroeg Melia en keek naar Hunter. Misschien een beetje direct, maar zo was ze nou eenmaal.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 17:23:20 GMT 2
Hunter keek naar Melia. 'Niet echt' Hij dacht nu eigenlijk dat hij een klap zou krijgen of zoiets.
|
|