|
Post by greenlightning on May 21, 2007 21:38:25 GMT 2
Shirie barstte in lachen uit. Okeej, nu moest ze wel het ijs op. Ze was die vernedering hun wel verschuldigd. Langzaam liep ze erop af, zette haar voet erop en porbeerde of het haar zou houden. Ze was licht, dus had eigenlijk niks te vrezen, maar bevroren water was te nieuw. Ze stapte erop en gleed meteen een eindje door. Ze gilde en spreidde haar ahdnen. 'Okeej, dat was leuk, nu wil ik weer weg!' piepte ze.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 22, 2007 7:27:21 GMT 2
Lili lachde even vriendschappelijk richting Shirie. Ijslopen is niet zo moeilijk, schaatsen toch wel. Ze stapte het ijs weer op en liep naar Shirie toe. 'Gaat het' vroeg Lili aan haar, terwijl ze haar hand uitstak en vriendelijk glimlachde. In een ooghoek had ze Leyla aan zien komen en zag dat ook zij in een sneeuwballenmood was. Zometeen maar weer een poging doen om iemand te raken
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 22, 2007 15:54:40 GMT 2
Tom keek toe hoe de meiden plezier hadden, schaatsen kon hij wel dankzei Bill. Hij had zelf schaatsen mee genomen want hoe het weer hier zou zijn wist hij nog niet tot zijn eerste ervaring ermee. Hij hield van schaatsen en wou dit maar al te graag weer doen. Hij bond snel zijn schaatsen aan zijn voeten en stapte het ijs op. "Komop Bill!" riep hij toen. Bill leunde tegen een boom waar de sneeuw nu uitviel en hem bedekte. Eventjes rilde hij en veegde de sneeuw van zich af maar trok toen ook zijn schaatsen aan om op het ijs te gaan.
|
|
|
Post by Merel on May 22, 2007 16:11:21 GMT 2
Mariël moest lachen om Shirie's ijspoging. Zelf stapte ze het ijs nu ook weer op, en toverde ondertussen schaatsen in plaats van gympen. Ze schaatste naar Shirie en Lili toe. "Lukt het een beetje Shi?" Vroeg ze en keek haar aan. Toen merkte ze dat er nog twee jongens waren. Ze even naar ze. Ze leken ervaring te hebben.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 18:06:26 GMT 2
Shirie deed nog een paar stappen en huilde toen nep. 'Ik kan eht niet! Red me, alsjeblieft!' Ze zwaaide met haar armen om zich heen alsof ze houdvast zocht en barstte toen in lachen uit. 'Ik vind dit eng! Ik wil terug!' Eigenlijk viel het allemaal wel mee, maar toch voelde eht beter om te doen alsof ze dit verschrikkelijk vond. Het viel zelfs mee hoe koud ze eht had...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 23, 2007 18:29:01 GMT 2
"Zo eng is het toch niet?' vroeg Tom die nu een rondje om Shirie schaatste. Bill was nu ook het ijs op gegaan en schaatste wat rondjes. Zelfs hij had geen moeite nodig om te blijven staan, want na een bocht te hebben gemaakt stond hij al stil en keek naar Shirie en Tom. "Leren schaatsen is een optie" zei hij toen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 19:48:31 GMT 2
'Goeie optie. Begin maar met de eerste les... Hoe kom ik hier weg?' Ze lachte opnieuw. 'Dit is de eerste keer dat ik in mijn hele leven op ijs sta! Het is glad en koud..... Als je wil mag je me elren schaatsen, maar als ik val is eht jouw schuld!' Ze grijnsde breed. Vallen en opstaan.
|
|
|
Post by Merel on May 23, 2007 21:40:39 GMT 2
"OOOw, Gaan we zo spelen!" Zei ze met een brede grijns. "Jullie hebben het vaker gedaan, Zo te zien." Zei ze tegen Bill en Tom. Ze wende zich weer tot Shirie "Les een. Blijf staan!" Zei ze en gaf Shirie een duw. Ze moest lachen. Ze had einderlijk iets gevonden wat Shirie nog niet kon. Nouwja, Nóg niet!
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 15:41:17 GMT 2
"Dan neem ik de schuld wel op me, tenzij je geduwd wordt" zei Tom, hierbij wierp hij een blik op Mariël. Bill knikte "Ik heb het Tom zelfs moeten leren, mijn tweelingbroer dus" zei hij toen. Tom schaatste weer een rondje "Les twee, probeer wat te schaatsen, eerder gezegt stappen"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 16:24:32 GMT 2
Shirie toverde haar schopenen om in schaatsen en stond meteen al te wankelen. Dit was echt niet leuk. Het was te glad! Eigenlijk.. was het eigenlijk best leuk... Ze bewoog haar voeten langzaam naar voren en gleed iets te snel door, maar wodner boven wonder bleef ze overeind. Lang leven mijn ijzeren balans, dacht ze en probeerde het opnieuw... Ze haalde diep adem en draaide zich half om, wankelent en onzeker. 'Kun je me de eerste les eerst geven alsjeblieft?'
|
|