|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 18:17:12 GMT 2
"Ik ga niet weg sufkop, Bill gaat weg" Tom grinnikte eventjes om Shirie. "Goed, ik zal je genoeg steun geven om te leren schaatsen" Hij gaf Shirie een kleine duw zodat ze vooruit schaatste. Nouja, zonder volgens hem verder iets te doen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 18:20:55 GMT 2
Shirie bewoog haar voten kalm in een goed ritme en draaide rond. Ze stopte en keek hem aan. 'ik had het ook tegen Bill, mafkees.'Ze keek hem uitdagend aan en sloeg haar armen over elkaar heen. Ze keek naar Bill, bang dat hij echt weg zou gaan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 18:33:52 GMT 2
Bill keek op "eh..waarom mag ik niet gaan?' vroeg hij toen. Hij had zijn schaatsen al weggetoverd en had zijn schoenen alweer aangetrokken. Met ijs over gras lopen was geen optie. Tom keek naar Bill, hij was echt te erg veranderd vondt Tom. Of was hijzelf veranderd? Wist hij minder van Bill en geldde dat andersom ook?
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 18:36:16 GMT 2
'Omdat het gezellig is als jij er bent,'zei Shirie. Maar ze wist dat ze hem niet kon tegenhoude als hij weg wilde, dus zou ze neit aandringen. Opeens besefte ze dat niet mer wankelde. Hoe kon dat nou weer? Ze bewoog zich naar voren. Het was nog neit echt schaatsen.. maar ze wankelde niet meer. Dat was mooi!
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 19:08:03 GMT 2
"Ik ga gewoon wat leren" zei Bill toen. "Sorry dat ik dan ongezellig ben" Toen liep hij tussen de bomen door en verdween uit het zicht ( *Bill grote zaal* )
"Laat hem maar, hij wil gewoon even alleen zijn" mompelde Tom, blijkbaar kon je merken dat hij niet meer zo vrolijk was als eerst.
|
|
|
Post by leyla on May 28, 2007 15:48:34 GMT 2
Leyla kwam tevoorschijn uit haar schuilplaats en toverde snel een paar schaatsen. Ze liep voorzichtig het ijs op en schaatste een paar rondjes om in te komen. Hierna bleef ze bij iedereen staan om te kijken wat er aan de hand was. "Heej iedereen! Wat gebeurt hier?" Vroeg ze en ze keek naar Shirie en Tom. "Ben je aan het leren schaatsen Shirie? Lukt het al een beetje?" Vroeg ze en ze schaatste een rondje om haar en Tom heen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 19:11:17 GMT 2
Shirie schrok op. Ze knikte en glimlachte. 'Ja, ik heb gelukkig een hele goede leraar!' Ze pakte Toms hand en fluisterde tegen hem: 'Ik snap het. Soms wil je dat gewoon. Blijkbaar zit hem iets dwars. Gaat het met jou wel okeej?' Ze zwaaide naar Leyla trewijl ze op antwoord wachtte.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 19:59:48 GMT 2
Mariël schaatste naar Leyla toe. "Gaat al stukken beter Shi!" Zei ze tegen Shirie en richte zich weer tot Leyla. Ze schaatste eerst een rondje om haar vriendin heen en pakte haar arm. "Denk je dat je het aan kunt?" Zei ze en bedoelde daarmee een soort due ijsschaatsen.
|
|
|
Post by leyla on May 28, 2007 20:34:19 GMT 2
Ze keek naar Mariël die kwam aangeschaatst. Ze lachte. Ze had haar hier wel verwacht. "Tegen jou?" Zei ze Spottend. "Natuurlijk!" Ze knipoogde naar haar vriendin. "Wie het eerst bij die boom is daar?" Om te laten zien welke boom ze bedoelde schaatste ze ernaar toe en gaf hem alle kleuren van de regenboog. 'Zo.' Dacht ze. 'Dit moet wel opvallen.'
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 20:45:42 GMT 2
Mariël keek haar even verbaast aan, dat was niet helemaal wat ze bedoelde maar ze vond het ook goed. "Ja is prima.." Ze trok haar toverstok en toverde ook lichtjes in de boom. "Staat nog beter!" Zei ze en lachte. Toen trok ze een lijn en ging erachter staan. "Klaar voor de start? Kan iemand aftellen?" Vroeg ze daarna en keek even in het rond.
|
|