|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 12:25:35 GMT 2
Roc lachte. "Nou ja zeg! Nu ben ik helemaal drijfnat." Hij dacht even na en lachte nog harder."Ik wil niet weten wat Carmen zou zeggen als ze dit zag. Maar dat kan niets goed zijn."
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2007 21:24:34 GMT 2
Elvira lachte en liet zich achterover in het water vallen. "Ik ook hoor." zei ze terwijl ze water naar Roc spetterde.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:27:06 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Ja, en nu is het tijd om weer droog te worden. Als dat uberhaupt mogelijk is." Zei hij glimlachent en zwom naar de kant.
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2007 21:28:57 GMT 2
Elvira dook nog een keer onder water en zwom daarna ook weer naar de kant. "Natuurlijk is dat mogelijk. Wat denk jij dan?" vroeg ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 22:36:10 GMT 2
Roc keek Elvira grinnikent aan en klom toen op de kant. "Ach anders kleed ik me zo om, het is niet dat dit nou de beste kleren zijn die ik heb." Hij dacht even na. "Zeg... welke kleur jurk doe je aan naar het gala?"
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 10:10:49 GMT 2
Elvira klom nu ook op de kant. Ze acht even na. "Ik denk die van vorige keer en die is bordeaux rood/roze." antwoordde ze op Roc's vraag.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 11:35:38 GMT 2
Roc grinnikte. "Okey, maar ik ga geen roze dragen. Maar rood..." Hij dacht even na en knikte toen. "Ja, rood valt te regelen." Zei hij met een knipoog. Hij had nog een pak liggen en met een klein beetje magische toepassingen was hij perfect.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:14:14 GMT 2
"Is goed." zei Elvira lachend. Ze stond op de kant en pakte haar toverstok die ze in het gras had laten vallen. "Eerst even droog worden." zei ze. Ze mompelde twee keer een drogingsspreuk zodat ze alletwee weer een beetje droog waren.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:15:59 GMT 2
"Ow ja, zo kan het ook." Zei Roc lichtelijk verbaast. Dat hij daar zelf niet aan had gedacht en keek verbaast naar zijn droge kleren. "En ik noem mezelf nog wel een Ravenklauwer." Grinnikte hij.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:18:32 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Als je met Mariel omgaat vergeet je zoiets niet." zei ze lachend. Ze was vaak genoeg in het meer beland of kletsnat geweest door Mariels toedoen.
|
|