|
Post by Merel on May 15, 2007 15:30:41 GMT 2
Rachanna kroop dicht tegen hem aan. Ze begon met haar vinger allerlij vormen van de sterren te maken. Een Hartje, een ster, een bloem, en toen iets ingewikkelds. Het moesten 2 dansende mensen voorstellen. Alleen lukte het niet helemaal. "Maar weet je, " Zei ze. " Als je me achter je rug verstopt, zie ik alleen je achter kant.... Maar je voorkant is veel mooier." ze grinnikte en keek hem aan. "En anders, Ik heb al de mooiste ster, waar geen wens tegenop kan!"
|
|
|
Post by greenlightning on May 15, 2007 18:13:09 GMT 2
Draconic barstte in lachen uit. 'Je hebt gelijk, als ik je achter mijn rug verstop, dan kan ik je helemaal niet zien. Dat zou ik niet uithouden. Ik moet je zien, anders... Anders... Ja, ik kan gewoon niet zonder je.' Dat was klef, veel te klef. Waar was hij mee bezig? En erger nog.. waarom was het... waar?
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 17:16:15 GMT 2
Ze dacht na. Het leek wel zo'n serie die ze ooit eens op de dreuzel tv dinges achtig iets had gezien. Alleen was het hier veel leuker dan daar. Daar was het zo voorspelbaar. Dit was zo anders, zo niet kloppend maar toch erg kloppend van binnen. Het was raar, maar erg leuk. Ze ging op haar knieën zitten en keek even over het meer. Het was echt prachtig. Daarna draaide ze zich om en ging op Draconic zijn buik zitten. (jeweet wel, ene been an de ene kant andere andere kant ) "Ik kan ook niet zonder jou -ze ging met haar hand langs zijn gezicht- Ik moet je echt elke dag even zien."
|
|
|
Post by greenlightning on May 17, 2007 16:29:36 GMT 2
Draconic grijnsde breed. Hij legde zijn armen boven zijn hoofd en keek haar aan. 'Je bent mooi als je zo boven me zit. Ik zie je eigenlijk altijd van bovenaf, maar zo ben je ook erg mooi.' Ze vindt me ook leuk. Hij wist eht zeker. Een warme gloed verspreidde zich door zijn lichaam. Laat haar maar beginnen, dan neem ik het wel over. Een speelsheid maakte zich van hem meester. Laat haar maar vechten.
|
|
|
Post by Merel on May 19, 2007 17:17:52 GMT 2
Rachanna lachte. "Nou ben ik einderlijk groter." Het sloeg eingelijk nergens op. Niet dat het haar kon schelen. "Maar zal ik het eens met de grond gelijk maken?" Voorzichtig ging ze liggen. Hij was helemaal warm. Dat was heerlijk, want buiten was het zo koud. Ze zuchte van blijdschap. Eerst had de avond zo verpest geleken. Nu was ze blij dat het zo gelopen was.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 17:30:15 GMT 2
Dat had Draconic neit verwacht. Hij rilde, maar grijnsde tegelijk. Okeej, jij wint. hij sloeg zijn arme om haar heen en trok haar dicht tegen zich aan. Ze was warm en zacht. Vanbinnen gloeide hij en niks zou hen nu nog kunnen scheiden. Ze was helemaal van hem. 'Je bent van mij.' Zo vaak had hij die woorden uitgesproken als hij op eht punt stond iemand te vermoorden. Maar deze keer...
|
|
|
Post by Merel on May 20, 2007 21:23:43 GMT 2
"Voor eeuwig, als je dat aankunt." Ze sloeg haar armen om zijn hals. Ze voelde zich geweldig. Het was de eerste keer dat Rachanna zo erg van iemand hield. Maar zou ze het druven? Ze twijfelde even. Ze keek naar Draco. (Draco of Draconic??) Toen glimlachte ze. Waarom ook niet? Ze hees zichzelf zo omhoog dat haar gezicht boven die van Draco kwam te hangen. Ze glimlachte breed.
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 22:29:53 GMT 2
( Het is officeel Draconic, maar Draco is gewoon vriendschappelijke afkorting)
'Voor eeuwig. Voor zolang als mijn elven duurtzal ik je beschermen en ik zal voor je zorgen en je beschermen. Ik zal je helpen je kinderen op te voeden en zrogen dat je nooit verdritig bent. Als je eht wel bent, dan zal ik een schouder en twee sterke aremen hebben voor je en je troosten. Geloof me. Ik zal van je houden, voor zo lang als ik leef en.. nee daarna niet meer. Na mijn dood w=zal ik je neit meer treffen ben ik bang.' Hij staarde in haar prachtige ogen en kwam omhoog, zodat hij haar lippen opnieuw met de zijne kon raken.
|
|
|
Post by Merel on May 21, 2007 8:29:15 GMT 2
( O.o wat een text zeg, lijkt haast of ze gaan trouwen joh xD )
Rachanna keek hem aan. Zijn ogen straalde helemaal, Prachtig. "Na mijn dood kom ik je gewoon zoeken. En met jou erbij kán ik gewoon nooit verdrietig zijn." Ze zette haar lippen op de zijne. HEt was heerlijk, en als het aan haar lag mochten ze nog wel even zo blijven zitten. Hij was echt geweldig, ze zou niet zonder hem willen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 16:38:31 GMT 2
(hij kan wel romantisch zijn xD)
Draconic schudde zijn hoofd. 'Helaas. Na mijn dood ben ik je kwijt. We zullen naar een adnere plaats gaan. Ik ga omlaag en jij omhoog. Nou, ik zal naar je zwaaien hoor.' Hij knikte en sloot zijn ogen. Hij wilde haar dan neit eens meer zien. De hell was zijn schande.
|
|