|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 16:46:35 GMT 2
(haha wel nee!)
Roc grijnste. "Heel zeker! Ze heeft wel vaak genoeg haar hoofd gestoten." Carmen trok haar wenkbrauw op. "Vrolijk zijn? Daar ben ik te moe voor." Ze liet zich achterover vallen. Ty keek naar Joey, Tyra en Miquel. "Jeeej! Meer mensen." Riep hij energiek en sprong op en neer.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 19:39:41 GMT 2
Miquel lachte en stak zijn hand op naar Ty. 'Blij om zo begroet te worden. Ik ben nooit dood, toch, Tora?' Tyra lachte en sprong vrolijk op en neer. 'Nee, en ik ook niet. Springend en vrolijk als een konijntje.' Joey lachte en liet zich naast Saluka op de grond zakken. 'Ik ben altijd vrolijk, maar energiek wil nog weleens wisselen.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 12:30:58 GMT 2
Ty begon heen en weer te rennen en te bewogen alsof hij net een goal had gemaakt bij voetbal. "Waarom ben je hier dan? Alles Mcie... Nouja, Lily, Elvira en Roc, nu ook, zijn vrolijk." Saluka keek even op. "Laat maar, de luie mensen zijn al weer in de minderheid." Verzuchtte ze en ging overeind zitten. Carmen hief haar hoofd toen ze Miquels stem hoorde en glimlachte. Alleen had ze geen zin om op de staan, dus bleef ze liggen.
|
|
|
Post by melien on Dec 10, 2007 16:30:32 GMT 2
"Wakker worden!" riep Lily heel hard. Daarna barstte ze in lachen uit. Ze stond weer op en begon te springen om wat overtollige energie kwijt te raken. Elvira keek rond. "Luie mensen opgelet, jullie zijn in de minderheid dus doe maar vrolijk en energiek." zei ze met een grijns. Ze had geen zin in saai gedoe.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 17:17:14 GMT 2
Joey grijnsde breed. Hij srpong op en begon te dansen, zoals alleen hij dat kon. Gstoord, ritmisch, maar vooral, erg leuk om naar te kijken. 'You make me feel this way, so great. this is my to say: I think you're okey. All the guys agree with me.' Hij zong zuiver en goed. Tyra klapte vrolijk. 'mooi hoor. Er zijn weinig jongens die zingen als jij .Jammer dat je eht alleen maar doet voor je vriendin.' Miquel sloeg Tyra en Joey wantrouwig gade, terwijl hij zich naast Carmen liet zakken. 'Ze heeft veel te veel interesse in hem,'mompelde hij.
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 18:48:42 GMT 2
"Blijf Staan!" "Ha voor jou zeker!" "Ja kom op!" "Dacht het niet!!" "Mar irritant klein kreng dat je bent!" "Wat zei je? LALALALAA!" Twee stemmen stemmen kwamen van een afstandje. "Ik krijg je wel let maar op!" Brulde Tristan en begon te Sprinten om Mariël te pakken te krijgen. "Geloof je het zelf? Ik was altijd de drukste thuis! En ik ben het nog!" ZEi MAriël lachend en rende bij Tristan weg. Mariël grijnsde en rende richting het groepje, zonder dat door te hebben. Ze keek zo achterom dat ze struikelde, en een klein heuveltje af rolde. Tristan stopte met rennen en keek haar vragend na, waarna hij heel rustig naar haar toe liep. "Hey allemaal." Zei hij toen hij de andere in het oog kreeg.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 19:46:58 GMT 2
Saluak keek naar Lilly en schudde wild haar hoofd. "Echt niet! Ik blijf gewoon lui." June lachtte en klapte in haar handen. "Go Joey! Go Joey! Go Joey!" Riep ze vrolijk. Lena keek even naar Joey en paste haar nummer aan het ritme van Joey af. Carmen keek naar Miquel en daarna naar Joey en Tyra. "Voor het geval het niet in de gaten had, ze hebben allebei al iemand. Dus niet zo stressen, stresskip." Ze glimlachte en kwam steunend op haar ellebogen overeind.
|
|