|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 2:18:08 GMT 2
Shirie keek hem even uitdagend aan en ging dichter naar hem toe staan. 'Er is ook niks negatiefs aan. Ik ben trots op mijn Cubaanse bloed en ik dans toevallig eweldig. ha, nu ji weer.' Ze knipoogde opnieuw en gooide even speels haar haren naar achter, zodat ze zacht voer zijn gezicht streken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 19:26:50 GMT 2
Een rilling liep over Williams rug, maar het enigste wat hij ervan liet blijken was dat hij zijn hoofd een beetje bewoog. "Ik zeg niets en ik geef je geen ongelijk. Je danst namelijk inderdaad geweldig." Hij keek haar met zijn bruine ogen in haar ogen aan. "Je bent mooi." Fluisterde hij haast onverstaanbaar.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:11:57 GMT 2
Shirie bloosde en wendde haar blik verlegen lachend af. 'HEt is toch vreemd. Ik hor het zo vaak, maar elke keer dat iemand als jij het zegt... dan voelt het weer alsof er een stukje van mijn onzekerheid wordt weggeschraapt.' Ze keek hem aan en voelde blije vlidners, alweer.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:34:37 GMT 2
"Nou mooi. Want je hebt niets om onzeker over te zijn." Zei WIlliam nogsteeds zacht. Hij had het gevoel dat hij niet harder kon praten dan dit, of dat hij zijn ogen van de hare afkon wenden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:37:41 GMT 2
Shirie glimlachte schamper. 'Maar weinig mensen weten dit, maar onder mijn laag van arrogantie zit een diepe laag onzekerheid. Ach, het maakt niet uit. Ik bedoel, ik weet dat ik knap ben en meestal irriteerd het me als mensen eht me zeggen, maar ij jou... 'ze keek hem aan en glimalchte lief. '...voelt het echt als een compliment.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:53:19 GMT 2
"Dat is het ook."Hij bracht een van zijn handen omhoog en streek met de rug van zijn wijsvinger over haar wang. Zijn hart klopte in zijn keel en hij vroeg zich in stilte af wat ze met hem gedaan had.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 23:21:45 GMT 2
Shirie glimlachte naar hem. 'ik ben echt blij dat ik je heb ontmoet. Je bent zo'n leive jongen. ik heb niet vaak dat iemand me met woorden zo gelukkig kan maken. Ze zijn meestal zo loos...'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:26:24 GMT 2
"Gelukkig. Ik wil ook niets anders dan je gelukkig maken." Hij merkte op dat hij niet eens meer nadacht over wat hij zei. Zijn mond werkte sneller dan zijn hersenen deden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 23:31:33 GMT 2
Shirie bloosde. 'je eigen geluk gaat voor,'zei ze zacht en streek over zijn wang. Ze wendde haar gezicht af, met een schuldig geneogen. 'Ik heb vanaf het eerste moment met je staan flirten, zonder enig effect, maar alleen door mezelf te zin, lijk je te zijn ontdooit.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:50:45 GMT 2
"Dan is dat het antwoord op je vraag van eerder. Ik hou van meisjes die zichzelf zijn. Zoals jij." Hij grinnikte zacht. "Puur natuur en tervreden met zichzelf."
|
|