|
Post by Krista - on Jul 21, 2007 18:27:55 GMT 2
Evan zag eruit alsof hij net een zak smekkies met alle smaken, maar dan de smaak kots, naar binnen had gewerkt. Als verstijfd vloog hij langzaam naar de grond en keek naar de zwadderaars, met een blik alsof hij ze wel kon vermoorden.
(Ik ga nu ete, maar rond 7 uur ben ik er weer en dan heel lang want mijn mams en paps zijn weg vanaaf.)
|
|
|
Post by admin. on Jul 21, 2007 18:31:07 GMT 2
{neeee IK ben er waarschijnlijk niet vanaaf ¬¬ Ga zo ook eten, en vriendje van mijn moeder + zoontjes zijn er, en dan gaan we weer eens kaarten ¬¬} Anne vloog naar de grond, wierp nog een laatste blik op de honderden snaaien en weerstond de neiging om haar toverstok te pakken en de Zwadderaars te vervloeken. "Rot Zwadderaars" mompelde ze.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 21, 2007 18:38:53 GMT 2
"leuk... mompelde Tifa. Meteen dacht ze aan Dark. Zat hij er ook tussen? Ze vloog naar de tribune waar de zwadderaars zaten. Daarvoor bleef ze zweven en keek of ze Dark zag. Mokkend zag ze hem weglopen, hij was juist benieuwd wie er zou winnen en had zich er totaal niet mee bemoeid. Enkele zwadderaars zaten onder een aantal krassen. Maar wie dat gedaan had wist ze niet.
|
|
|
Post by melien on Jul 21, 2007 21:06:44 GMT 2
Sara vloog terug naar de grond. Ondertussen keek ze of ze Mara zag maar die was nergens te bekennen. Ze zuchtte opgelucht. Max volgde Sara naar de grond. Toen hij met zijn voeten op de grond stond keek hij nog een keer naar de zwadderaars en liep daarna het veld af, gevolgd door Sara.
|
|
|
Post by admin. on Jul 24, 2007 18:42:05 GMT 2
Geen winnaar, herkansing
|
|