|
Post by Krista - on May 3, 2007 11:44:28 GMT 2
Onrustig sloot Evan de deur achter zich en keek even naar de ruimte waar hij zich nu in bevond. Het was nu geen toilet, maar een beetje een klein kamertje waar een gezellig haardvuur in knapperde en waar twee rode stoelen stonden. Onwennig ging hij op een van de twee zitten en legde zijn handen op zijn knieen, terwijl hij wachtte op wat Anne zou zeggen.
|
|
|
Post by admin. on May 3, 2007 11:48:12 GMT 2
Anne liep aarzelend de kamer binnen. De vorige keer dat ze hier kwam was hij totaal anders geweest, meer een dueleer-ruimte. Ja, zelfs de SVP bestond nog, al was hij odertussen wel zo'n 30 jaar oud. Zelf had ze hem, samen met wat anderen, doorgezet. Voornamelijk voor leerlingen die slecht waren in Verweer Tegen De Zwarte Kunsten. Anne zuchtte, terwijl ze op een stoel ging zitten. Evan mocht beginnen met praten, hij had tenslotte met Tess aan het meer gezeten.
|
|
|
Post by Krista - on May 3, 2007 11:56:49 GMT 2
Onrustig wiebelde Evan een beetje op en neer op de stoel, en beet op zijn nagels. "Ik weet wat je denkt" zei hij plotseling, en was er zelf ook verbaasd over, dat hij nog woorden uit zijn mond kreeg. Wat Anne dacht, daar had hij geen behoefte aan het nog een keer te herhalen "Maar het is niet waar, want..-" zijn adem stokte en hij werd langzaam een beetje rood "want ik vind jou leuk.."
|
|
|
Post by admin. on May 3, 2007 12:32:08 GMT 2
Anne staarde verlegen naar de vloer. HIJ HAD HET TOEGEGEVEN!! nu zou zij het ook moeten doen... O jee... Maar... hij had daar wel met Tess gezeten, met zijn hand op haar rug... Dat deed hij bij anderen nooit! Tenminste, niet dat ze wist... "Ik..- Maar je zat daar met Tess!" gilde ze plots, zonder er echt bij na te denken.
|
|
|
Post by Krista - on May 3, 2007 12:36:08 GMT 2
Verbijsterd staarde Evan naar Anne. Hij had net zijn liefde aan haar verklaard en toen barstte ze plotseling uit. "Tess zat te janken!" riep hij, wanhopig "ze wou dat ik haar trooste, ze was verdrietig enzo, want ze dacht dat Jake haar niet leuk vond. Het spijt me oke?"
|
|
|
Post by admin. on May 3, 2007 12:42:35 GMT 2
Met een raar gevoel bleef Anne stilzitten. Ze stond nu dus ècht voor paal. Waarom dacht ze over iedereen verkeerde dingen- waarom?! Ze slaakte een diepe zucht en trok haar knieën op. Erger kon het niet worden- echt niet. "S-sorry" mompelde ze. Ze hoopte dat Evan nu niet uitviel- dat zou ze gewoon niet redden. "M-maar... Serieus?" Haar stem klonk abnormaal hoog, zelfs voor haar. Ze voelde haar gezicht rood worden, al viel het niet op in vergelijking met haar haar.
|
|
|
Post by Krista - on May 3, 2007 13:01:03 GMT 2
Evan was allang blij dat Anne niet meer schreeuwde, en zakte wat verder in zijn stoel, terwijl hij naar zijn knieen staarde. Een warme hittegolf leek naar zijn hoofd te stijgen, en hij had het gevoel dat hij knalrood was. Gelukkigwas dat niet, maar het zat er wel aan te komen. "Ja..," zei hij voorzichtig.
|
|
|
Post by admin. on May 3, 2007 13:05:27 GMT 2
Het was duidelijk dat Anne niet wist om te zeggen: Ze staarde naar de vloer, zette haar vingers tegen elkaar en rilde. Naast al deze pech kon er wel iets geluk bij komen, zoals de bekentenis van Evan. Toch wist ze niks te zeggen, en bleef naar de grond staren. De hittegolf die Evan had gevoelt, was bij Anne zichtbaar... Ze slikte.
|
|
|
Post by Krista - on May 3, 2007 19:24:44 GMT 2
"maar als jij niet hetzelfde., nou ja voelt" ging Evan aarzelend door terwijl hij geconcentreerd naar de grond staarde.
|
|
|
Post by admin. on May 4, 2007 10:12:19 GMT 2
Anne bleef, bleek, naar de grond staren. Tranen verschenen in haar ogen. waarom kon ze het niet zeggen?! Waarom was ze zo laf? Waarom durfde ze niets?! Ze kon haar frustratie niet inhouden. Onzichtbaar trok ze aan haar haren en beet ze op haar lip. Wat moest ze doen?!
|
|