|
Post by Krista - on May 4, 2007 10:50:32 GMT 2
"Dan zit er niets anders op" zei Evan met een diepe zucht terwijl hij aanstalten maakte om op te staan. heb ik dat weer.. dacht hij zuchtend verliefd worden op iemand terwijl het niet eens wederzijds is
|
|
|
Post by admin. on May 4, 2007 10:58:32 GMT 2
Mooi, Anne, je hebt het weer voor elkaar! Kon je het nou echt niet doen? Zeg nou gewoon Ja, het is maar één woordje! Je hebt het weer voor elkaar, hoor! dacht ze, woedend en gefrustreerd. Ze trok harder aan haar haren, tranen gleden over haar wangen. "Ja.." wist ze uit te brengen, al kon het op verschillende manieren begrepen worden.
|
|
|
Post by Krista - on May 4, 2007 11:03:49 GMT 2
"Ja..?" herhaalde Evan, de woorden van Anne niet begrijpend. "Wat bedoel je daar precies mee?"
|
|
|
Post by admin. on May 4, 2007 11:59:11 GMT 2
Waarom begrijpt hij het nou niet?! nu moet ik het uit gaan leggen! dacht Anne. Ze wist even geen raad meer. Wat moest ze doen? "Jeweetwel" mompelde ze, bijna onverstaanbaar.
|
|
|
Post by Krista - on May 4, 2007 12:13:22 GMT 2
Vragend keek Evan Anne aan "Ik weet het niet" zei hij dan en glimlachtte zwak. Misschien was er ergens, heel ver weg, toch nog hoop.
|
|
|
Post by admin. on May 4, 2007 12:15:05 GMT 2
Anne beet opnieuw op haar lip. Waarom begreep hij het nou niet?! "Je- je weet het best" mompelde ze, aarzelend. Mischien moest ze wat meer zeggen- maar dat kon ze niet!
|
|
|
Post by Krista - on May 4, 2007 12:20:24 GMT 2
Evan glimlachtte. Typisch. Anne wist ook niet hoe ze op dit moment uit haar woorden kon komen, maar als het negatief was, was het voor hem vooral heel genant. Hij had de behoefte om te schreeuwen Anne! vind je me nou leuk of niet! maar dat liet hij maar. Op het moment kon hij alleen maar naar de grond staren en glimlachen.
|
|
|
Post by admin. on May 4, 2007 12:27:22 GMT 2
Oh nee, niet die glimlach... Die is zo- zo hemels! Nu kan je hem nooit meer weerstaan. ANNE KOP ERBIJ HOUDEN! dacht ze woedend. Hij begréép het niet, hij wist het gewoon niet! "Je- je weet het wel.." riep ze plots. Ze kon zichzelf niet meer inhouden. Haar hart leek uit haar borstkas te knallen.
|
|
|
Post by Krista - on May 4, 2007 12:37:35 GMT 2
Een ogenblik staarde Evan Anne verbijsterd aan maar toen liep hij naar haar toe en legde zijn hand op haar schouder. Het voelde wel goed. "Rustig maar.." zei hij voorzichtig.
|
|
|
Post by admin. on May 4, 2007 13:28:18 GMT 2
Anne barstte in tranen uit. Eerst Miriat dood, nu Evan die haar niet begreep... Waarom? Waarom gebeurde dit alles?! Het was allemaal haar schuld. Ze deed alles verkeerd! "Het is allemaal mijn schuld" gilde ze. Alles wat har dwars had gezeten kwam er in één keer uit.
|
|