|
Post by Madjic on May 30, 2007 19:25:24 GMT 2
Carmen zat op een stoel in de ziekenzaal. Ze moest even wachten tot Madam Plijster klaar was met een andere leerling. Carmen was met tegenzin naar de ziekenzaak gegaan, want een leraar had haar 'begeleid'. Ze was in een gevecht tussen een Griffoendor en een Zwadderaar beland en uiteindelijk was ze hard op de grond gevallen. Haar arm deed nu zeer en had ernstige hoofdpijn. Een leraar had aangedrongen dat ze naar de ziekenzaal, al vond ze zelf dat er niets aan de hand was. Maar dit vond ze wel vaker.
Ze schuifelde heen en weer op de stoel en voelde een pijnsteek door haar arm. Haar gezicht verharde even en ze beet op haar lip.
|
|
|
Post by ruka on Jun 19, 2007 22:55:09 GMT 2
bou strompelde de ziekenzaal binnen en zag Carmen zitten. Hij glimlachte even en liep naar haar toe. 'Hallo' mompelde hij twijfelig. 'Alles goed?, waarom ben jij hier eigenlijk?'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 19, 2007 23:00:29 GMT 2
Carmen keek op naar Bou. "Ow, op de grond geduwd. Er is niets hoor, alleen een overbezorgte leraar." Ze glimlachte zwak. Ze steek van pijn was weer weg, maar ze voelde het na galmen.
|
|
|
Post by ruka on Jun 19, 2007 23:04:05 GMT 2
Bou keek haar bezorcht aan. 'Weet je het zeker?' vroeg hij rustig en keek haar aan. Bij hem deed zijn been pijn, daar zat ook een grote snee op.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 19, 2007 23:06:31 GMT 2
Carmen knikte. "Natuurlijk weet ik het zeker. Maar een leraar heeft me hier heen meegesleurd en nu moet ik wel." Ze grinnikte. "Waarom ben jij eigenlijk hier?" Ze bekeek Bou onderzoekend.
|
|
|
Post by ruka on Jun 19, 2007 23:10:32 GMT 2
'O, niet veel intresants, ik ben aangevallen door iets, en nu moest ik hier ook naartoe. Want het kan van alles zijn geweest, en toen vertrouwde een leraar die het zag niet. Soms haat ik leraren' zei hij lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 19, 2007 23:13:18 GMT 2
Carmen knikte. "Ik snap wat je bedoelt, ze kunne zich om niets zorgen maken." Ze schudde haar hoofd. Ze bewoog haar arm een beetje, opnieuw een pijnsteek. Ze klapte haar tanden opelkaar en hield haar mond.
|
|