|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 19:35:37 GMT 2
Chris lag nog steeds in een ongemakkelijke positie op zijn zij op de grond, en had z'n nek in zo'n bocht dat hij Chantal en Florian kon zien. En wees blij dat je nog gewoon kunt staan, dacht hij. Chantal had wat hem betreft nog lang geen recht tot klagen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 19:40:28 GMT 2
(dat heeft ze wel, want haar kaak knalt bijna uit elkaar, sjaal)
"Kadange Klijsterr? Kang U njiet kat koen?" vroeg CHantal op een zeurende toon. "Kijn kaak onktloft kijna! Kat sjul goeit!" Ze veegde met haar rehterhand, degene die nog schoon was, over haar kaak die akelig uitgerekt werd.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 19:55:59 GMT 2
"jajaja!" zei Madame plijster ongeduldig terwijl ze terug kwam met een potje met een vreemde doorzichtige vloeistof erin. "Dit zou moeten werken"
"Tof Plijster" zei Florian en grijnsde, eigenlijk niet wetend wat hij had gezegd. Toen hij dit wel door had perstte hij zijn lippen op elkaar op een komische manier, en staarde onschuldig naar de grond.
(kijk, als niemand plijster speelt doe ik het wel even XD)
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 19:58:44 GMT 2
"Enk hat koet et? Ig ga knie weer een maakd lang gikkenn, goor!" zei Chantal verontwaardigt. "Goor gul" mompelde ze erachteraan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 20:51:57 GMT 2
Aylin keek vermoeid naar CHantal en Florian. "Klaamg mou miet mzo! Jummie hemmem hemt bemter dam oms!" ZEi ze proberend duidelijk te spreken terwijl haar spieren langzaammaar hand steeds meer pijn begonnen te doen.
"Laat 'et Alsjeblieft werkien, Diet ies erug ongemakkelijk." Zei Flora dramatisch terwijl ze het nog het makkelijkst had van allemaal. Ze deed nog een poging haar hand los te krijgen, waardoor de hele stoel bewoog.
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 21:12:00 GMT 2
"Geur giet go, Gora!" grijnsde Chantal, terwijl ze nog steeds haar hand tege haar kaak drukte. "Wak gei Jade nou? Gorianga?" zei ze grijnzend, terwijl ze op Florian's rug klopte. Dit was geen goede beslissing, aangezien de smurrie óók op Florians rug zat. Ze probeerde zich los te trekken, wat een zuigend geluid maakt en schoot een stuk omhoog, waardoor ze in Florians nek terecht kwam met haar hand. "o o"
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 21:20:57 GMT 2
Flora keek naar de rest en giegelde. "Oke.. Volgiens mij valt 'et bij mij nog wel mee." Zei ze alsof het heel slim bedacht was.
"Floram houmjem momd!" Mompelde Aylin een beetje pissig tegen haar zus en ze hoopte dat zou ophield met die stoel deheltijd de bewegen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 21:24:39 GMT 2
"Gingergaat!" grijnsde Chantal, voorzover ze kon grijnzend. Waarschijnlijk zien we hier idioot uit - Chris en Aylin aan elkaar vast, ik met mijn hand in Florian's nek en Flora met haar hand aan de stoel. bedacht ze. "Ge gent een genie!"
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:07:05 GMT 2
"Wie ies een Genie?" Vroeg Flora die naar Chantal keek. Daarna keek ze naar Aylin en Chris en stopte met het proberen van haar hand loskrijgen, aangezien ze merkte dat dan Aylin en Chris ook helemaal begonnen te bewegen.
Aylin vond het opzich wel leuk dat ze nu samen met Chris was.. Einderlijk.. Maar ze had het zich toch heel anders voorgesteld. Ze maakte en vage zuchtachtig geluidje toen Flora ophield met schudde. "Kammiemandomshemplem?"Vroeg ze toen ze Zag dat Madame Pleister nogsteeds heel rustig verschillende flesjes pakte en ze weer wegzette en weer volgende flesjes pakte.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 15:12:39 GMT 2
Toen Chantal opnieuw wat wou zeggen, merkte ze dat het spul te hard was om doorheen ze ademen, dus ook om te praten. Geërgerd ging ze op het bed zitten en keek naar het schouwspel dat plaats vond. "Hrrg" wist ze og net uit te brengen, voor het spul naar buiten kwam zetten. Het groeide sneller als ze verwachtte, en haar kaak begon nu echt pijn t edoen.
|
|