|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:08:46 GMT 2
Thomas werd plotseling lijkbleek en staarde Ryanne aan. Hij probeerde zwak te glimlachen en gooide zijn hoofd in zijn nek. "Maar dat doe je toch niet.. Toch?" zei hij zelfverzekerd.
|
|
|
Post by admin. on May 25, 2007 21:13:12 GMT 2
Ryanne grijnsde; Thomas zat in de val en kon geen kant op. "Je weet precies hoe ik ben, Thomas. Dat was een idiote vraag. Wat jij deed was erger als wat ik deed; jij pleegde een moord, ik martelde iemand. Zie je het verschil?" zei ze koeltjes. Ze deed alsof ze aandachtig haar nagels bekeek en strekte haar vingers uit.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:17:28 GMT 2
Thomas staarde voor zich uit en slikte even. Zijn mond was kurkdroog geworden en hij wist niet meer wat hij moest zeggen. Een week geleden had hij nog van Ryanne gehouden, nu haatte hij haar tot op het bot.
|
|
|
Post by admin. on May 25, 2007 21:20:05 GMT 2
"Nou, volgens mij zie je het verschil niet. Kijk; iemand vermoorden, betekend dat hij dood gaat. Iemand martelen niet, of wel? Die persoon heeft dan alleen erge pijn" zei ze, alsof ze het aan een kleuter uitlegde. Het kon haar nu echt niet meer schelen of iemand haar aardig vond; binnenkort zou ze zich toch bij Voldemort voegen. "Oh ja, als je wijs bent, voeg je jezelf meteen toe bij de Heer van het Duister, want die is machtig binnenkort"
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:22:09 GMT 2
"Ik wil me niet bij Voldemort voegen" zei Thomas schor terwijl hij een stuk harde uilenpoep verbrijzelde onder zijn schoenzool.
|
|
|
Post by admin. on May 25, 2007 21:24:09 GMT 2
"Volgens mij heb je weinig keus, de Heer van het Duister is machtig, voel maar aan je Teken. Denk je echt dat hij je niet zal vinden? Wou je soms voor eeuwig bij die dreuzelvrienden, modderbloedjes en ander gespuis blijven?!" gilde ze nu. Ze leek haar kalmte vergeten te zijn. "Weet je wat? Je zoekt het maar uit- uit, Thomas!"
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:25:33 GMT 2
"Maar hij kan toch niet onschuldige mensen blijven doden!" schreeuwde Thomas nu ook. Ook hij was losgebarsten. "Die vrouw! die was notabene zwanger! Vind jij dat normaal dan!?"
|
|
|
Post by admin. on May 25, 2007 21:27:48 GMT 2
"Jeetje, krijg je medeleven?! LEER HET LEVEN KENNEN, Thomas. Het leven is hard. Je hebt er voor gekozen om bij de Heer van het Duister te horen, en kan er niet meer onderuit. Eens een doder, altijd een Doder. Na die rechtszaak leef je niet meer, dat zweer ik je" zei Ryanne koel. Ze spuwde op de grond, vlakbij Thomas voeten. "Uit, je zoekt het maar uit, zei ik je toch?"
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:29:34 GMT 2
"Ik heb er niet eens voor gekozen!" schreeuwde Thomas nu ook op zijn hardst weer terug "Dat waren mijn ouders, weet je nog!? leer je verstand te gebruiken! Ik vind het best!"
|
|
|
Post by admin. on May 25, 2007 21:31:44 GMT 2
"Alsof ik daar bij was, sukkel!" krijste Ryanne, om harder te klinken als Thomas. Ze wierp hem een kille blik toe, stak haar neus in de lucht en liep weg, waar ze dan ook heen ging. Het kon haar niet schelen. Het liefst zou ze meteen bij Voldemort zijn.
|
|