|
Post by bies on May 23, 2007 15:50:52 GMT 2
Met een sneltreinvaart racete Eline naar binnen. Foppe was weer eens waterbalonnen aan het gooien, en er was er een in haar gezicht ontploft. Langzaam kwam ze tot stilstand, terwijl ze paniekerig in de spiegelkeek. Haar make-up! Helemaal uitgelopen! Snel trok ze haar tas open, viste er een etui uit en graaide hierin. "Verdomme! Waar-is-die-mascara?!" riep ze. Jammerende Jenny kwam op het geluid af. "Ahh... daar hebben we weer een zwadderaartje. Is je make-up uitgelopen? Agossie" zei deze. Eline pakte een poederdoosje en smeet deze door Jenny heen. "Flikker toch op"
Na ongeveer 5 minuten zag alles er weer perfect uit. Met de grootste moeite had ze haar kleding droog-getoverd, haar haar in model gedaan en make-up opgesmeerd. Ze grijnsde arrogant naar de spiegel. "Wat ben je weer mooi, schatje" mompelde ze.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 16:45:08 GMT 2
'Jij ook al? Dat is mooi.' Shirie stond in de deur opening. Naast haar stond Terry. Shirie zwaaide arrogant haar haren over haar schouder. Ze liep richintg de spiegel, veranderde de wasbak ervoor in een tafeltje en ging erop zitten. Ze keek naar Terry. Die sloot de deur en volgde haar. 'Zoals ik al zei, ik wil wraak op die neef van jou. Hij flikt me dit niet nog eens.' Terry knikte. Ze ging voor een andere spiegel staan en bekeek haar zwarte haar. 'Hij komt er neit mee weg, geen zorgen.'
|
|
|
Post by bies on May 23, 2007 16:49:59 GMT 2
"Waar komt wie niet mee weg?" zei Eline, toen ze de meiden binnen zag komen. Ze keek ze achterdochtig aan. Weer van die griffoendors, dacht ze. Kunnen ze niet gewoon weg? "Waarom wil je trouwens wraak nemen?" siste ze er achteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 16:51:58 GMT 2
Shirie wierp haar een verveelde blik toe. 'Kan jij je neit richten op je spiegelbeeld? Zij is naemlijk de enige die in je geinteresseert is.' Ze draaide arrogant haar hoofd de andere kant op en richtte haar aandacht weer op Terry. Terry staarde het meisje verbijsterd aan. 'Wat is jouw probleem? Het gaat gewoon om mijn neef. Hij ahd een slechte grap uitgehaalt. We gaan hem even terug pakken.'
|
|
|
Post by bies on May 23, 2007 16:55:01 GMT 2
Eline keek Shirie Arrogant aan. Had ze niks beters te doen dan géén vragen te beantwoorden? "ach, zolang mijn spiegelbeeld mooier is als de joune, vindt ik alles goed." snauwde ze. "Wat mijn probleem is? Ik had geen probleem, totdat ik vieze, halfbloederige, dreuzelfamilie-leden zag op de wc"
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 16:59:25 GMT 2
Terry barstte in lachen uit. Ze was uit eeuwenoude generatie van puurbloed tovenaars. Wat dacht dat kind wel? Ze voelde een van haar woede uitbarstingen komen, maar nu had ze alleen nog maar lol. Wat was ze dom! Shirie sprong op. Haar ahnden waren tot vuisten gebald. 'Heeft niemand je dan verteld dat je het lelijkste schepsel op deze wereld bent? -misschien nete waar, maar niet mooier dan zij zelf was- En je houdt je kop over mijn oduers. JE kent ze neit, je kent mij neit en het zijn allebei tovernaars uit tovernaar families. En wat heb jij tegen kidneren met dreuzel ouders?' Ze voelde hoe haar speiren zich aanspanden.
|
|
|
Post by bies on May 23, 2007 17:03:22 GMT 2
Eline lachte arrogant. "Zo, nu is mevrouwtje op haar tenen getrapt? Het is niet moeilijk volgens mij- ze zijn nogal lang. Wil je vechten? Dacht het niet, niet met dreuzel-familieleden" siste Eline. Ze keek Shirie aan met een blik, doe zó vervult was van woede... "Ach, whatever. Je zoekt het maar uit." Eline greep haar etui, propte het in haar tas en ging zitten, met haar benen over elkaar. "Zo, schat, vertel is, wat zit je dwars?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 17:07:10 GMT 2
Shirie sprong snel als een kat naar voren en greep haar bij het schirt. Ze trok haar omhoog en snauwde: 'Hou je bek. Je bent geen partij voor mij en je hebt blijkbaar nog nooit een kind met dreuzel oduers gezien!'Ze dwong het meisje om in de spiegel te kijken. 'Kijk, zo ziet zo iemand eruit!'Siste ze. Ze voedle hoe haar spieren zich steeds verder aanspanden.
Terry deed verschrikt een stap in haar richting. Ze had gezien hoe hard Shirie kon gooien. Ze was sterk... Als ze ent zo hard sloeg als ze gooide.. dan sloeg ze dat meisje nog in een klap dood. Daar gaat het idee dat ze zo kalm was.. flitste het door Terry's hoofd.
|
|
|
Post by Merel on May 23, 2007 17:10:54 GMT 2
Mariël kwam binnen gehold en hield haar onderarm vast. Deze bloede helemaal. "Kut Zwadderaars ook altijd." Mompelde ze en ze leip naar een kraan toen en hield haar hand eronder. Toen ze in de spiegel keek merkte ze tot haar schrik dat ze niet alleen was. ZE had ze helemaal niet gezien! "Terry!"Zei ze. "Shirie?" Ze keek even geschrokken. "Wat is hier aan de hand?"
|
|
|
Post by bies on May 23, 2007 17:11:07 GMT 2
Lichtelijk verbaasd over Shirie's uitval zette Eline een grijns op. Ze kón haar niks doen, want dan zou ze van school worden gestuurd. "Dat lijkt er niet eens op. En heb ik je ooit gezegt dat je dreuzel-ouders hebt? Wat ik zei kan net zo goed je icht zijn, of je achterneef" siste ze. Haar voeten waren een behoorlijk stuk van de grond, maar ze negeerde het.
|
|