|
Post by greenlightning on May 23, 2007 17:15:37 GMT 2
Shirie grijnsde vals om Eline's arrognatie. Ze gaf haar met de rug van haar vrije hand een harde klap in Eline's gezicht en wierp haar daarna van zich af. Die klap was strafwerk wel waard. Ze snoof walgend en wende toen vol afkeer haar gezicht af. 'Je bent te smerige om naar te kijken of vast te houden. Ze keek opeens naar haar ahdne en met een vies gezicht liep ze naar een wasbak en begon ze schoon te schrobben.
Terry keek naar Mariel en riep verschrikt: 'Wat is er met jou gebeurd?' Ze liep op haar af en bekeek de hand. Bezorgd keek ze Mariel aan.
|
|
|
Post by bies on May 23, 2007 17:18:53 GMT 2
Eline krabbelde overeind, klopte haar kleding uit en ging met haar hand langs haar neus, die bloedde. "Kutgriffoendor" siste ze naar Shirie. Uit haar tas viste ze een zakdoek en drukte deze tegen haar neus. "Gssie, mevrouw heeft spieren en denkt dat ze iedereen aan kan. mammie"
|
|
|
Post by Merel on May 23, 2007 17:21:28 GMT 2
Mariël keek naar Terry. "Weer een of andere Zwadderaar die dacht dat hij grappig was." Ze keek naar haar hand. Het bloede werd minder. Ze keek om zich heen. Ze zocht iets waarmee ze het kon verbinden. "Wat is hier eigenlijk aan de hand?" Vroeg ze met een knikje op SHirie en Eline.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 17:25:11 GMT 2
Terry haalde zuchtend haar schouders op. 'Ik wilde Shirie helpen om wraak te nemen op Draconic. Hij had het dooddoeners teken enorm op haar buik getatoueerd. Nu wil ze wraak. En toen was zij daar en maakte ons uit voor modderbloedjes of zoiets. Ik kan erom lachen. Je weet wat voor familie ik heb. Shirie kon eht neit echt hebben... Ik geloof dat ze iets te arrogant is voor haar smaak...' 'Miskend aroogant, dankje!' Siste Shirie en wiep een vuile blik op Eline. 'Zonder je make up ben je net een trol. Ik heb een prue schoonheid. Als je mij lelijk noemt, dan weet je neti wat schoonheid is, monsterlijke trol!' Ze richte zich weer op eline en balde opnieuw haar vuisten. Terry deed een stap achteruit en keek angstig naar Mariël. 'Ze kan.. best eng zijn... Ze is nogal sterk, weetje?' fluisterde ze.
|
|
|
Post by Merel on May 23, 2007 17:29:19 GMT 2
"DAt geloof ik meteen." Zei ze met een angstige blik op Shirie "Ben ik blij dat het mijn vreindin is en niet mijn vijand." Ze liep naar een van de wc en wikkelde wat wc papier om haar arm heen. Daarna liep ze terug naar Terry. "Het is dat ik er niet bij was, maar Modderbloedje had ik ook niet geaccepteerd. Trouwens, Ik wil wel helpen, Ik zou Draconic graag eens terug pakken. Misschien heb ik zelfs wel en goed idee."
|
|
|
Post by bies on May 23, 2007 17:30:38 GMT 2
Eline grijnsde. "Wat zei je nou? Ik heb een pure schoonheid? go meid, noem de mislukte kobold maar mooi, zou ik ook doen. Monsterlijke trol, hè? Weet je dan niet dat het gezicht van trollen heel vlak zijn, hun ogen altijd de perfecte vorming hebben, alleen hun neus, hè. Een trol lijkt mee rop jou, jij hebt ook zo'n mislukte neus" siste ze uitdagend. Arrogant gooide ze haar tas over haar schouder.
|
|
|
Post by Madjic on May 23, 2007 17:35:59 GMT 2
Carmen schopte de deur bruut open, haar shirt en rok waren helemaal vergescheurd. Het waren geen scheuren van gevallen of ergens langs gelopen. Meer van een soort van aanval van wild dier. Ze had haar stok in haar hand en was van plan haar kleren te reparen, maar was gestopt toen ze iedereen zag staan. "Wat een drukte, hebben jullie niets beters te doen ofzo?" Grotendeels schoonheidskoninginnen, meende ze.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 17:41:02 GMT 2
Shirie grijnsde breed. 'Als ik naar die monsterlijke kop van jou kijk, dan vraag ik me af, waarom verspil ik mijn tijd. Ik bedoel, ik be diep gelukkig. Ik ben jou niet! Kind wat ben je lelijk. Sorry meid, maar ik heb teveel aanbidders om te geloven dat ik niet mooi zou zijn en ik heb daar geen tien emter dikke mekeup laag voor nodig! Oh, natuurlijk, daarom ben je zo dik! Het is geen vet, het is gewoon make up over je hele lijf!' En nu lachte ze trionfantelijk. Wou ze beweren dat zij dik was? Ze bestond uit spier en botten. Geen vlees geen vet, hooguit bortsen en bil. Laat har maar kletsen. Ze draaide zich om en zag Carmen. 'Ehm... hoi?' Ze kende haar niet en toen ze Terry en mariël zag, liep ze een beetje beschaamd naar de kraan en draaide die dicht. Ze had zich teveel laten gaan...
|
|
|
Post by Madjic on May 23, 2007 17:46:09 GMT 2
Carmen trok een wenkbrauw op. "Ja, zo kun je ook iemand begroeten. Helaas ben ik niet echt beleefd." Mompelde ze en liep verder naar binnen. Ze wees even met haar stok op haar kleren. "Reparo." Mompelde ze en haar kleren waren even later weer als nieuw. Ze keek op naar de andere. "1 Zwad, 3 grifs." Constateerde ze. "Hoezo minderheid?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 17:50:46 GMT 2
Shrie snoof. 'Dit heeft niks te maken met haar.. oh vandaar die arrogante kutkop! En die dreuzel haat... Sorry, dat had ik emtoen weten. Laat dan maar zitten. Je kan er niks aan doen dat je zo bent. Ik begin nu te begrijpen waarom Griffoendor en Zwaderich altijd vechten. Het spijt me.. ehm... Ik weet je naam niet. Ik ben hier maar een jaar, dus een echte Griffoendor ben ik ook niet. Je krijgt gewoon ruzie met me als je m'n odeurs beledigd, of mij, zodner dat je me kent.' Ze was weer kalm. Terry haalde opgelucht adem. Ze kenden het meisje ook niet. 'Ik ben Terry Black,' zei ze een beetje achterdochtig. Het meisje was nogal opfliggend leek haar...
|
|