|
Post by Madjic on May 23, 2007 21:33:07 GMT 2
Carmen keek Terry serieus en ernstig aan. "Nooit gedacht..." Zei ze langzaam. "Ik heb hetzelfde probleem, maar mijn broertje is de nachtmerrie zelf. Alles wat ik verkeerd doe volgens mijn vaders wetten word binnen het uur door mijn broertje aan mijn vader vertelt." Ze hield haar hoofd een beetje schuin. "Vandaar dat je alles over mijn familie mag zeggen tegen mij... behalve dan dat je ze aardig vind of aanbid ofzo."
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 21:40:44 GMT 2
Terry grinnikte. 'Volgens mij ken ik je familie niet. Misschien ooit eens gezien. Ik zag Sneep, Malfoy en al die anderen vaak. Zelfs Lestranges, maar toen was ik nog wel heel jong. Nee, mijn zus.. mijn halfzus is een nachtmerrie,. Mijn jonge zusje wordt absoluut eeb Zwaderaar. Helaas.'Ze zuchtte. 'Maar broer is echt de liefste jongen. Echt een schatje. Geen wonder dat hij elke week met een neiuw meisje komt..' Dat klonk niet goed... Shirie haalde haar schouders op. 'Ik heb alleen mdoer en wat stieffamilie. Ik heb er scheit aan. Ze zijn niet verwant. Ik ka beter opscheiten met mijn neit verwanten dan met mijn wel verwanten.' Ze dacht aan haar moeder.. voor de zoveelste keer...
|
|
|
Post by Madjic on May 23, 2007 21:48:32 GMT 2
Carmen knikte instemmend. "Ja, die heb ik ook vaak genoeg gezien. Malfidus te vaak naar mijn smaak, wat een gluiperd." Er liep een rilling over haar rug. "Wie is je broer dan?"
|
|
|
Post by Merel on May 23, 2007 21:49:38 GMT 2
Mariël had zich een beetje stil gehouden en was bezig met de wond op haar arm. Het bloed drong een beetje door het papier heen. "Ik heb een onweis lieve neef." Zei ze en bleef haar arm bestuderen. "Jullie kennen hem vast wel, Hij is altijd met meisjes bezig, Of vriend, of vriendinnetje." ze zuchte. Haar neef was soms echt een wildebras zo gezegd. "Trouwens, Weet iemand een spreuk om dit hier te stoppen?" Vroeg ze en keek even in het rond.
|
|
|
Post by Madjic on May 23, 2007 22:05:54 GMT 2
Carmen keek Mariël aan en knikte. Ze liep naar haar toe en richte haar stok op Mariëls arm. "Balsemio." Zei ze en wachtte af of het werkte.
|
|