|
Post by Krista - on May 31, 2007 21:46:43 GMT 2
"Hee bec" zei Meija en glimlachtte even, maar wendde zich dan weer tot Chantal "Inderdaad, het ziet er niet heel gezond uit.. vind je niet?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:00:17 GMT 2
'Dat dacht ik ook al. Je weet maar nooit. er zijn spreuken die je hele lichaam kunnen besmetten.. het ziet er ook best besmettelijk uit..' Shirie boog zich erover heen, niet abng voor besmetting en keke ernaar. Ze ahd geen zin om te paretn over wat er was gebeurd. Een dun straaltje bloed liep uit haar neusgat, maar z ahd het niet door.
|
|
|
Post by admin. on Jun 1, 2007 14:59:02 GMT 2
Chantal haalde haar schouders op. Als ze naar de ziekenzaal ging, zou er worden gevraagd wat er was. En om nou nog meer Zwadderaars van school te sturen... Ryanne was wel genoeg. "Het is inderdaad- een idee. Maar ik krijg problemen als ik moet zeggen w- het is inderdaad besmettelijk, denk ik!" merkte ze op. Haar arm werd richting haar elleboog ook groen. Ze zuchtte.
|
|
|
Post by anneloes on Jun 1, 2007 15:21:50 GMT 2
Alette had de hele hand van Chantal nog niet opgemerkt totdat ze erover begonnen. Ze ging er ook bij staan om erna te kijken. Ze vond het er niet echt lekker uitzien. Eigenlijk vond ze het heel vies. Ze sprong snel weg, bang om besmet te raken.Je moet inderdaad maar even naar de ziekenzaal gaan!zei Alette medelevend.
|
|
|
Post by admin. on Jun 1, 2007 15:25:10 GMT 2
"Nee, goh" mompelde Chantal. Hoevaak hadden ze dat idee nou al gegeven? Waarschijnlijk was het wel het beste, want haar onderarm werd langzaam ook zwaarder. "Iemand zin- om mee te gaan?" vroeg ze. Het kon haar niet schelen wie meeging, zolang het maar iemand was. Ze had al helemaal geen zin om alleen te gaan.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 1, 2007 17:22:27 GMT 2
'Ik ga wel mee,' bood Rebecca aan. Ze keek de anderen even aan, en daarna Chantal. Onwillekeurig gleed haar blik af naar diens hand, en ze merkte dat nu ook Chantals arm eraan moest geloven.
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 17:52:27 GMT 2
"Bedankt" mompelde Chantal, wiens andere hand ook groene vlekken kreeg. Blijkbaar werd alles wat het besmette 'gebied' aanraakte ook besmet. Ze slikte en liep richting de deur van de Toiletten. Deze duwde ze met haar schouder open en ze liep richting de ziekenzaal. [Vervolg ziekenzaal]
|
|