|
Post by Merel on Oct 30, 2007 9:43:47 GMT 2
Flora liep door de Zweinsveld heen. Ze werd vaak afgeleid door een winkeltje waar weer iets leuks in lag. Maar elke keer liep ze toch weer door, wat voor haar doen opzich een wonder was. Maar ze had met Sin afgesproken, en wou niet te laat zijn, en liep daarom als eerst op het Snoepwinkeltje af. Ze keek rond, maar zag Sin nog niet. Het was mooi weer, en de zon scheen, wat zij opzich heerlijk vond. Ze deed haar zonnebril op, en wachte geduldig af. Ze had er namenlijk zin in om eindelijk weer eens wat samen te doen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Oct 31, 2007 18:51:41 GMT 2
Sin had er net zo naar uitgekeken, maar had snel doorgelopen omdat hij weer eens te laat was. Maar onderweg had hij een ingeving gekregen. Hij was van plan zich ergens te verstoppen en Flora door middel van briefjes de weg naar hem te wijzen. Niet dat hij meer dan 1 stap had kunnen bedenken. Hij stond nu aan de achterkant van Zacherinus en liet een briefje zweven, precies naar de plek waar Flora staat. Hij grinnikte maar moest zich inhouden haar niet te omhelsen. Het briefje vouwde zich open voor Flora's gezicht.
Voor de reden dat u uw bezoek brengt.. Loop eenmaal een rondje om het gebouw waarbij u had afgesproken.'
[ooc; Vraag niet waar ik deze idiote ingeveing vandaan haal xD]
|
|
|
Post by Merel on Oct 31, 2007 19:32:43 GMT 2
[XD Melig ] Flora keek verbaast naar het papiertje. Maar op de een of andere manier kon ze het niet laten de hint te volgen. Ze keek nog een keer naar het papiertje, en naar de winkel en begon toen te lopen. Ze zag Sin niet, maar vroeg zich wel erg af wat hiervan de bedoeling was.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 1, 2007 16:32:06 GMT 2
Sin zag Flora langslopen, hij stond zelf immers in een inkeping vanhet gebouw. 'Bonjour ma cherie!' zei hij lachend terwijl hij naar haar toe sprong. 'Okee, laten we neit in het Frans beginnen, dan heb ik een levend zelfopzoekend snel woordenboek nodig.' Met een smile die niet van zijn gezicht af was te slaan stond hij voor Flora, hij had teveel energie gekregen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 1, 2007 17:28:30 GMT 2
Flora keek verbaast om, maar grijnsde toen ze Sin zag."Weet ick ook al een cadeautje voor toi met kerst." Zei ze met een knipoog en omhelsde hem. "Geweldig toi weer te zien!" Zei ze en ze gaf hem een zoen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 2, 2007 15:36:33 GMT 2
'Als je aan een vliegend woordenboek kan komen, wat ook nog snel is en me niet helemaal gek maakt, is het best een goed idee.' Sin grijnsde en sloeg zijn armen om Flora heen. Hij beantwoordde haar kus en keek haar daarna aan. 'Maar ik zou niet weten wat ik jou voor kerst moet geven, zo'n mooie meid heeft alles al.' Plagend stak hij zijn tong even uit en maakte zijn armen los terwijl hij haar hand vastpakte.
|
|
|
Post by Merel on Nov 2, 2007 21:36:13 GMT 2
"Nou je wil niet wetien wat je allemaal kan vindien tegenwoordieg.." Zei ze bedenkelijk.. "Non ick ga iets andiers zoeken.." Antwoorde ze en gaf hem een zoen. "Oui ick 'eb allies al. Lieve vriendien, een 'éél lief vriendje enzo dus.." Antwoorde ze en hield zijn hand vast.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 11, 2007 20:15:12 GMT 2
'Maar is er dan niet iets wat je zou willen?' Grijnzend keek Sin haar aan en kietelde haar hand. 'Dan zou ik maar eens rond moeten vragen wat ik je kado zal doen.' Geheimzinnig knipoogde hij en wees op Zacharinus. Met een puppy gezicht keek hij haar aan.'Zullen we wat snoep inslaan?'
|
|
|
Post by Merel on Nov 11, 2007 22:35:13 GMT 2
"Ies goed. Ick laat me gewoon verrassien door toi." Zei ze grijnzend en bedacht ook meteen wat ze voor hem ging kopen. Ze keek naar Zacharinus. "Ies goed, kom!" Zei ze lachend na die blik en trok hem zachtjes mee richting de winkel, waar ze zelf ook wel zin in had. (leuke banner )
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 12, 2007 9:02:05 GMT 2
'Okee en we blijven het tot kerst wel geheimhouden hé?' grijnsde Sin. Hij liet zich door Flora meesleuren richting Zacharinus, waar het tot zijn verbazing niet al te druk was. 'Kennen ze hier dan ook rust?' merkte hij verbaasd lachend op. Daarna was zijn aandacht getrokken door iets gek blauws.
|
|