|
Post by \\ Jess' on Dec 3, 2007 21:05:09 GMT 2
Teresia stond wat weg te dromen bij de rand terwijl ze ondertussen ook wat met haar haar speelde. Als snel bond ze het in een staart en leunde tegen de rand. Ze bekeek het terrein en fluisterde zacht wat woorden. Ze mistte haar oduers, en haar broer. NIet dat ze die goed had gekend. Maar ze mistte iemand. Jammergenoeg zat hij op een andere school. Ze had hem één keer een brief gestuurd. Ze haalde diep adem.
Ze voelde dat Carl ook aan haar dacht, ze wist het haast wel zeker. En anders, was er iets mis met haar. Ze keek naar de maan. Die bijna vol was. Het zou bijna gebeuren, bijna.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 3, 2007 21:21:29 GMT 2
"Boe" zei Eric plotseling in Teresia's oor, het moment verstorend. Hij greep haar bij haar schouders en deed alsof hij haar van de toren wou duwen, maar trok haar net op tijd terug. Hij grinnikte kort en leek erg tevreden met zichzelf "Was je geschrokken?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 3, 2007 21:25:01 GMT 2
Ze was half geschrokken en draaide zich om. "En bedankt, ik dacht dat je me heel wou houden inplaats van van de toren wou gooien" Hun gezichten waren dicht bij elkaar. Een hele goede manier om hem te plagen. Ze hield haar hoofd schuin en deed haar armen over elkaar. "Zo erg schrok ik niet, maa rnu je het zegt. Schrik" Ze leunde iets naar achter maar kwam al snel weer oerveind. "Aha, je bent me er wel eentje hoor" Fluisterde ze.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 3, 2007 21:42:56 GMT 2
Eric grijnsde breed en boog zich wat voorover naar Teresia "Maar je leeft toch nog, je bent nog heel. Eigenlijk zou je me dankbaar moeten zijn, dat ik je nog net op tijd wist vast te houden"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 4, 2007 17:37:17 GMT 2
Ze blies wat in zijn gezicht. "Misschien wel ja. Zou ik dan maar even lief zijn?" Ze keek hem vragend aan. Maar sloeg haar armen om hem heen. Haar lippen bewogen zich naar zijn oor. "Bedankt dan maar" Fluisterde ze terwijl ze hem weer losliet.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 4, 2007 17:53:21 GMT 2
Eric keek Teresia aan en grijnsde breed, en boog zich ook voorover zodat hij half tegen Teresia aan stond. "Graag gedaan. Het is een hobby van me, Teresia redden"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 4, 2007 17:56:51 GMT 2
Ze keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Yeah right. Dream on Eric" Ze grinnikte. "MOet je niet naa rje vreindinnetje?" Ze keek hem even aan. "Of zijn we beide liefdeloos?" Ze keek hem even vragend aan. "Of is jou intresse veel groter in mij dan andere?" Hij werd overspoeld met vragen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 4, 2007 18:14:45 GMT 2
Eric was even overdonderd door de vragenstroom die hem tegemoet kwam en krabde even aan zijn achterhoofd. "Nou, laten we bij het begin beginnen. Nee, Ja, Misschien". Hij keek Teresia even aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 4, 2007 18:21:18 GMT 2
Ze keek hem verwachtingsvol aan en knikte. "Oke, goed om te horen dnek ik. Want ik moet jou iets heel groots vertellen" Loog ze, maarja. Ze wou weten of Eric ene oogje op haar had. Ze beet op haar lip terwijl ze haar lippen weer bij zijn oor bracht. Ze zei niks, wachtend op zijn reactie.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 4, 2007 20:55:58 GMT 2
"Wat dan?" zei Eric gretig en kon zijn nieuwsgierigheid niet echt verbergen. "You know me, grote dingen kan je áltijd aan mij vertellen". Afwachtend keek hij Teresia aan.
|
|