|
Post by CherryOnTop on May 17, 2007 18:36:47 GMT 2
Bill slenterde het lokaal in van Voorspellend rekenen, daar ging hij op zijn vaste plek zitten. Alsof hij zou luisteren naar wat de leraar zou gaan zeggen. Dus niet, hij tikte met het puntje van zijn veer op de tafel, met een ritmisch deuntje. Zachtjes zong hij erbij, aangezien hij nu les had kon hij niet ineens electrische gitaar gaan spelen.
Ook Tifa zat in het lokaal, ze zat vlak naast Bill, haar oude vriend. Ze tikte ook ritmisch met haar veer op de tafel, ze kende het nummer dat Bill namelijk zong. Haar gedachten dwaalden af naar maar een persoon, en dat was niet haar oude vriend of haar broer. Kort zuchtte ze en richtte zich op haar boeken. "Bitte..spring nicht" zong ze zachtjes.
|
|
|
Post by greenlightning on May 17, 2007 18:41:26 GMT 2
Tyra en Terry liepen samen het lokaal in. Ze praatten vrolijk. Ergens tijdens de zwerbal training waren ze bevriend geraakt. Toen Tyra Tyfa zag zwaaide ze naar Terry en ging ze voor haar vriendin zitten. Terry nam een plaats achteraan.
Shirie liep eenzaam de klas in. Ze kedne niemand. Met een zucht ging ze in het midden zitten. Ze legde haar tas op de tafel en maakte het zich gemakkelijk, met haar rug tegen de muur aan. Zo bekeek ze eidereen die binnenkwam.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 17, 2007 18:44:51 GMT 2
Tifa zwaaide eventjes terug en sloeg toen haar boek open op de goede bladzijde. "Geen zin" mompelde ze. Ze keek eventjes naar het nieuwe meisje, wat zou haar naam zijn? Later zou ze er wel naar vragen.
Ook Bill keek eventjes naar iedereen die binnen kwam, Terry, Tyra en een onbekend meisje. Oftewel, hij had haar mischien een keertje gezien en wist niks van haar. Later zou hij daar wel achter komen, zoals hij altijd deed.
|
|
|
Post by greenlightning on May 17, 2007 18:47:37 GMT 2
Shirie zuchtte diep. Het was zo saai op deze school... Behalve al die ruzies, was er eigenlijk niet veel meer dan school. Haar school was anders. Ze keek om zich heen. Ze mistte haar vrienden en de vertrouwde leraren. Ze voelde zich hier zo'n vreemde.
|
|
|
Post by » Aline. on May 26, 2007 11:23:09 GMT 2
Charlotte kwam het lokaal binnen. Een zucht ontsnapte uit haar mond toen e zich bedacht welke les haar nu stond te wachten. Voorspellend rekenen: Charlotte vond het saai en ze begreep er ook nog eens niets van. Ze keek even rond of er ergens een vriend zat. Haar blik viel op Terry, en ze glimlachte even naar haar. Daarna nam ze naast Terry plaats en mompelde 'Hoi,' naar haar.
Rebecca stapte het lokaal binnen. Ze keek even rond. Een van de enige npg vrije plaatsen bevond zich naast een meisje dat Rebecca niet erg bekend voorkwam. Ze had haar wel een paar keer in de gangen zien lopen, maar wist eigenlijk niet wie ze was. Rebecca liep naar de lege tafel en ging naast Shirie zitten. Ze glimlachte even verlegen naar Shirie, waarna ze haar boeken en veer uit haar tas haalde.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 15:13:55 GMT 2
Shirie grijnsde blij naar Rebecca e ging rechtop zitten. 'Hoi, ik Ben Shirie Ashinta,'zei ze en stak haar hand uit.'Wie ben jij?'
Terry knikte naar Charlotte en glimlachte. Toen ichtte ze zich weer tot Tyra. 'Zoals ik al zei, als mijn ouders het goed vinden ga ik wel mee.' Eigenlijk ging dat alleen om Alex, want haar mdoer had toch niks over haar te zeggen. Die zei wel ja. 'Het lijkt me geweldig om te snowboarden!'
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 15:51:18 GMT 2
Steve kwam binnen gelopen. Hij keek even in het rond of er nog ergens een plekje was. Hij zag dat er nog niemand naast Bill zat en liep naar hem toe. Hij kende hem verder niet echt. Hij had hem hoogstens een paar keer gezien. "Hoi" Zei hij dus maar en plofte nast hem neer.
Mariël kwam net na Steve de klas binnen zetten. Net optijd want achter haar kwam de leraar binnenzetten. Ze zag Shirie en Rebecca. Opgewekt leip ze naar hun toe en ging aan de andere kant van Shirie zitten. "Hey Shirie, Rebec. Hoe is het met jullie?" Vreog ze en keek ze om en om aan. Daarna ging ze in haar tas zoeken en haalde haar boeken tevoorschijn maar liet ze zoals gewoonlijk dicht liggen en bestede er voorlopig geen aandacht meer aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 15:58:11 GMT 2
'Haaj, mariël. Komt iedereen bij jullie zo laat de lessen in? Ik moet op mijn eigen school altijd nablijven als ik dat doe!'Lachte Shirie en keek op haar klokje, helft van de les was al voorbij. Ze grinnikte zacht.
Terry zag Steve binnenkomen en kon een glimalch neit odnerdrukken. Seth was de laatste tijd zovaak weg... Ze kon neit helpen dat ze gevoelens begon te krijgen voor deze jongen. Hij zou er nooit achter komen.. maar naar hem kijken moest toch kunnen?
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 16:06:30 GMT 2
"We komen pas te laat als de leraar het zegt. Soms is dat dus voor de bel, maar meestal na. Je moet dat per leraar even weten" Ze knipoogde. Ze keek verder de klas rond "HEe CHarlotte!" brulde ze. ZE had haar helemaal niet gezien! ZE keek verder en zag nog 2 jongens. Volgens haar Bill en Steve, maar dat wist ze neit zeker, het kon ook Tom zijn. Toen zag ze ook Terry en nog iemand. "Hee Ter, EN... Jij bent?" zei ze en keek vrienderlijk naar Tyra. Ze herkende haar wel, MAar waarvan? Misschien van Tristan, maar daar was ze neit zeker van.
|
|
|
Post by » Aline. on May 26, 2007 17:15:03 GMT 2
'Ik ben Rebecca Corner,' zei Rebecca, en ze schudde de hand van Shirie. Ze zag Mariël op hen afkomen en glimlachte naar haar. 'Hoi Mariël!' zei ze. Ze keek Shirie aan en knikte nadat ze Mariëls antwoord had gehoord. 'Inderdaad, iedereen truezelt hier nogal. Ook de leraren,' legde ze uit, aangezien de leraar ook pas laat in het lokaal aanwezig was.
Charlotte zwaaide naar Mariël en glimlachte breed. Ze draaide zich naar Terry. 'Wat gaan jullie doen? Snowboarden?' vroeg ze enthousiast.
|
|