|
Post by Merel on Jun 22, 2007 12:52:45 GMT 2
"VAn mij weeeeeeeeeel!" Zong Tristan en keek toen naar Steve. "Kijk Nog een gitaaaaaarisst!" Zei hij weer zangachtig en keek grijnzend naar STeve.
Steve keek even verbaast naar het stelletje. Hij haalde zijn schouders op en liep ook eht lokaal binnen/ Hij plofte naast Aaron neer en viel met zijn gitaar in zijn nummer in.
|
|
|
Post by leyla on Jun 22, 2007 13:00:53 GMT 2
Brayn lachte. Hij had kunnen weten dat zijn broer mee ging doen op zijn gitaar. "1....2....3....en GO!! Beginnen." Zei hij met een zingerig stemmetje. Hij had er nu al zin in.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 16:24:46 GMT 2
'Hooeee meeeer zielen, hooee meeer vreugd!!' riep Chris, terwijl hij lachend door het lokaal heen sprong. Het werd nog druk, die Zwijnenband.
|
|
|
Post by admin. on Jun 22, 2007 16:30:27 GMT 2
"En dan ben ik dus de zangcoach, heb ik door. Mischien kan ik beter teksten schrijven,w ant aangezien ik niet kan zingen kan ik het jullie ook iet leren" zei Jade op een enorm zielige toon. Vrijwel meteen barstte ze in lachen uit.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 16:36:02 GMT 2
Chris stompte Jade even vriendschappelijk. 'Mafkees, wij toch ook niet? Ik bedoel, naja - Tristan kan wel héél mooi zingen, maar ik denk niet dat het opvalt als er een valszingend iemand bij zit. Tristan zingt te luid om de rest nog te kunnen horen,' zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by admin. on Jun 22, 2007 16:39:22 GMT 2
"Laat mij toch maar liedjes schrijven, Tristan kan beter zangcoach zijn. Accio perkament!" zei Jade grijnzend, Terwijl ze het perkament opving dat langzaam op haar afvloog. Binnen no-time haalde ze een veer en een potje inkt uit haar zak en krabbelde wat op het papier. "Oké, de tekst van vandaag: Daar diep in het bos, bij de kleine herberg, daar liep een klein zwijntje heel alleen. Hij zocht wat vrienden om wat mee te zingen, maar wist niet waar hij moest beginnen. Zeg het maar na, dan verzin ik de rest evenn"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 16:45:49 GMT 2
'Daaaaaaaar diep in het bos, bij de kleine herberg, daar liep een klein zwiijijijijijijntjjeeeeee, helemaal alleeeeeeen! Hij zocht wat vriendjeeeeeeesss om wat mee te ziiiiiingen, maar wist niet waar hij moest begiiiineeeeen!' zong Chris lachend.
|
|
|
Post by admin. on Jun 22, 2007 16:49:22 GMT 2
"Fantastich" riep Jade, terwijl ze haar oren bedekte. "Oke, eens zien. Het zwijntje was nog zo'n kleintje, en vond het eng alleen. Dus riep hij heel hard 'iedereen! doe eens lekker mee!' Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 16:58:40 GMT 2
'Aha, dan zingen Tristan en ik dat pomptietomtienogwat, en Florian gewoon de tekst!' riep Chris vrolijk, terwijl hij meteen begon te oefenen met pomptiedomtie zingen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 22, 2007 17:01:09 GMT 2
"Veel succes, hebben jullie trouwens nog iemand nodig die drumt? Geef mij wat pannen, deksels en lepels en ik maak wel een melodie" zei Jade, terwijl ze probeerde een enorme pokerface op te zetten.
|
|