|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 17:09:25 GMT 2
'Goed idee! Dan moeten we wel het een en ander aan kookgerei jatten uit de keukens. Behalve als een van jullie een spreuk weet om pannen tevoorschijn te toveren. Jullie weten dat ik daar niet zo goed in ben,' zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by admin. on Jun 22, 2007 17:11:25 GMT 2
"Valt te proberen- accio pannen, accio lepels!" zei Chantal grijnzend, terwijl ze een zwaai met haar toverstok maakte. Sóms was het wel handig om slim te zijn. Enkele pannen, gevolgd door lepels, kwamen door de gebroken ruiten naar binnen zweven en vlogen op Jade af. "O, oh"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 17:16:11 GMT 2
'Pas op!' Chris sprong lachend op Jade af en duwde haar naar de grond, waardoor de pannen en lepels hun doel misten en op de grond achter Jade en Chris neerkletterden.
|
|
|
Post by admin. on Jun 22, 2007 17:17:31 GMT 2
"Pfieuw" zei Jade grijnzend, terwijl ze overeind krabbelde. "Laten we even een opstelling maken". Ze zwaaide met haar stok en verschillende pannen en stokken bewogen, maar verplaatsten nniet. "Nou ja, dan maar met de hand"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 17:18:49 GMT 2
Chris begon met wat pannen te sjouwen, en zette ze neer in een opstelling zodat degene die voor drummer zou spelen, ze allemaal met een pollepel of wat dan ook zou kunnen raken.
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 17:53:09 GMT 2
"Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom" Begon Tristan. "Wacht eens, Ik ken wel iemand die kan drummen, Tenminste, Mariël kent wel iemand die kan drummen!" Zei hij en grijnsde toen ze over hem praate.
|
|
|
Post by admin. on Jun 22, 2007 17:54:15 GMT 2
"Hé!" zei Jade verontwaardigt. "Ik bood me zojuist aan om te drummen, maar Meneer en Meneer negeren me gewoon! Puh!" ze stak haar neus in de lucht en sloeg haar armen over elkaar, terwijl ze moeite deed om niet in lachen uit te barsten.
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 17:58:13 GMT 2
"Sorry!" zei Tristan Grijnzend. "Nou dan gaat Mevrouw neus in de lucht Drummen, Maar dan zou ik toch met je neus naar beneden kijken." zei hij grijnzend en gign weer verder met zijn Getomtiedom. "Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom Pomptiedomptiedada, pomptiedomtiedom" zong hij.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 18:00:10 GMT 2
Chris keek Tristan aan. 'Ryan, bedoel je?' vroeg hij. Hij had hem wel eens horen spelen. 'Nee joh. Die is veel te goed om in de Zwijnenband te spelen. Behalve als hij zelf wel wil, natuurlijk. Maar dan is er geen rol meer voor onze zielige Jade,' zei hij, grijnzend naar Jade.
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 18:03:23 GMT 2
Tristan dacht even na. Hij kende hem zelf niet, Maar Mariël had het wel eens over hem. Hij knikte. "Nee, Laat Jade maar Even Drummen, MEt je neus naar beneden." Zei hij en aaide haar over haar hoofd. "Of wil je liever ... -hij dacht even na- Piano spelen!" Zei hij al vroeg hij izch af of dat ook in de tovernaars wereld bestond.
|
|