|
Post by admin. on Jun 22, 2007 18:06:02 GMT 2
"Puh" zei Jade opnieuw, maar nu kostte het veel meer moeite om niet te lachen. "Mijn neus kijkt niet, wijsneuserige neus. Mischien kijkt jouw neus, maar mijn neus neust. Een klein neusje liep door het bos, helemaal alleen". Zong ze grijnzend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 18:07:27 GMT 2
"Mijn neus slim? Nee die is heel dom juist! Maar ik dacht dat er bij jou zo nu en dan twee sprieten uitkwamen, Jeweet wel zulke sprieten als die Skreeften ook hebben!" zei hij en gebaarde vaag met zijn handen, Doelend op een Skreeft.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 22, 2007 18:09:30 GMT 2
"Gatverdamme Tristan" zei Florian. Hij was een beetje buiten adem geraakt an al het rondrennen maar was nog wel vol energie "Regel 1, je moet nooit tegen een meisje zeggen dat ze een neus als zo'n kreeft ding heeft"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 18:11:31 GMT 2
'Maar ís Jade wel een meisje?' vroeg Chris aan Florian. 'Tjaaa... Daar heb je nooit aan gedacht hè?' zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Jun 22, 2007 18:45:12 GMT 2
Aaron was gestopt met gitaarspelen. Hij had rustig zitten luisteren naar wat iedereen al wel niet aan het vertellen was. "Ik ken iemand wiens zusje aardig kan zingen." zei hij nonchalant. Hij dacht aan Sara die dikwijls vertelde dat haar zusje, Mara, zo goed kon vertellen. Hij keek naar de rest. Het zou nog wel even duren voordat ze serieus aan de slag gingen. Hij dacht aan de tekst van Jade. Ineens kreeg hij een tinteling in zijn vingers en begon een vrolijk deuntje te spelen. Daar zong hij de tekst bij die Jade had geschreven.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 22, 2007 20:15:13 GMT 2
"Toevallig ben ík de zangeres hier!" zei Florian, stak zijn hoofd in de lucht en plantte zijn handen in zijn zij. "En ik laat me níét vervangen!"
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 21:49:14 GMT 2
Steve gaf Aaron een duwtje. "Volgens mij moet je die tekst niet zo sirieus zingen, en er niet zo goed bij spelen. Laten we eens samen wat accorden proberen die totaal niet bij elkaar passen." Zei hij grijnzend en begon gewoon een nummer te spelen.
Tristan Grijnsde naar Jade. "Aaa Sorry meid.. Ben je nu Beleeeedigd?" Zong hij en keek haar vragen en grijnzend aan.
|
|
|
Post by admin. on Jun 23, 2007 11:24:50 GMT 2
"Ik ben niet beledigt hoor, ik ben gewoon diep gekwetst" zei Jade grijnzend. Ze pakte één van de pollepels die er lag. "Verzinnen jullie maar een deuntje met die gitaren van jullie, dan kom ik er wel achteraan". Een tweede lepel volgde en ze sloeg even op één van de deksels.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 23, 2007 11:54:09 GMT 2
"En ik met mijn géwéldígé zangtalent volg al gauw" zei Florian met een brede grijns op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Merel on Jun 23, 2007 12:02:52 GMT 2
"Sorry Jadeje!!" zei Tritan en deed net of hij er heel erg spijt van had. "Vergeef me!" zei hij en hij liet zich op zijn knieen vallen, terwijl hij veel moeite moest doen niet in lachen uit te barsten.
|
|