|
Post by admin. on Jun 23, 2007 12:05:24 GMT 2
"Hmm... Nee, ik vergeef je niet. Daar moet je méér voor doen." zei Jade met een bekakt stemmetje. "Ga éérst maar eens een hele pompoen-ijstaart halen, dan zien we wel verder"
|
|
|
Post by Merel on Jun 23, 2007 12:12:32 GMT 2
Eerst keek Tristan verveeld en toen grijnsde hij weer. "Nou vooruitdanmaar!" Zei hij en stond op en liep snel naar de keukens om een pompoen-ijstaart te halen. Toen hij weer terug kwam had hij er een bijzich. Tevreden leunde hij in de deuropening.
|
|
|
Post by admin. on Jun 23, 2007 12:14:45 GMT 2
"Nee, ik heb me bedacht. Ijs is toch niet mijn favoriet- kan je 5 flessen boterbier halen bij de 3 bezemstelen?" zei Jade grijnzend. Ze tikte nog een paar keer met de lepel op enkele deksels en pannen, tot er een leuk deuntje nontstond. "Beginnen we nou nog, of gaan we hier alleen maar het ministerie van Toverkunst na doen?"
|
|
|
Post by Merel on Jun 23, 2007 12:20:06 GMT 2
Tristan staarde haar even met open mond aan. Toen liep hij naar haar toe en gooide de taart in haar gezicht. "Sorry, Bestellingen kunnen niet meer verander woooooorden!" Zei hij zangerig.
|
|
|
Post by melien on Jun 23, 2007 13:02:58 GMT 2
Aaron was gestopt met spelen. "Wie zegt dat ik het hele gedoe serieus neem?" zei hij verbaasd terwijl hij opzij keek. Toen Jade een deuntje trommelde viel hij in met zijn gitaar en bleef maar door spelen. Het boeide hem niet. Hij wilde gewoon gitaarspelen. Toen Tristan echter de ijstaart in Jade's gezicht gooide schoot hij in de lach.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 23, 2007 14:19:13 GMT 2
Chris sprong op Florian af en botste tegen hem aan. 'Nee hoor Floor, jij blijft onze zanger voor altijd!' riep hij grijnzend, terwijl hij met zijn hand Florians haar in de war maakte. Daarna keek hij lachend naar Jade, en naar Tristan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 23, 2007 15:45:58 GMT 2
Florian probeerde weg te duiken voor Chris, maar dat was vrij zinloos. "Zangerés!" zei hij nog wanhopig terwijl hij een poging deed zijn haar weer normaal te maken.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 23, 2007 18:43:43 GMT 2
'Zanger, zangeres, whatever,' zei Chris grijnzend, terwijl hij zijn schouders ophaalde en deed alsof hij Florian hielp zijn kapsel weer in orde te maken, terwijl hij het eigenlijk alleen maar erger maakte.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 23, 2007 21:13:26 GMT 2
Florian wreef zijn haar plat op zijn hoofd zodat het net leek alsof hij 'de beatles' probeerde te imiteren en deed alsof hij verdrietig was "Ik ben een zangerés!" klonk het beteuterd.
|
|
|
Post by melien on Jun 23, 2007 21:49:31 GMT 2
"Chris, waarom laat je het meisje niet gewoon met rust? Weet je nog: meisjes plagen, zoentjes vragen." zei Aaron grijnzend tegen Chris.
|
|