|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 11:11:37 GMT 2
"Ja Chris" zei Florian en grijnsde breed, en tuitte vervolgens zijn lippen "En volgens mij plaagde jij mij"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 14:03:27 GMT 2
'Waah!' schreewde Chris luid, terwijl hij wild met zijn armen zwaaiend wegrende van Florian. 'Nee, alles behalve dát!' riep hij naar Florian. Hij grijnsde even terwijl hij helemaal in een hoek van het lokaal tegen de muur aan stond, zo ver mogelijk bij Florian vandaan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 14:16:52 GMT 2
"Malle Chris" zei Florian op een hoge toon en begon dramatisch naar Chris toe te rennen met zijn armen gespreid.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 14:37:21 GMT 2
'Nee! Heb medelijden!' gilde Chris lachend, terwijl hij zich in de hoek van het lokaal zo klein mogelijk maakte, en hield zijn armen beschermend boven zijn hoofd.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 15:26:01 GMT 2
"Vind je me dan niet lief!?" zei Florian triest en deed zijn armen over elkaar "Nouhouhouhouhouhou"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:30:56 GMT 2
Langzaam haalde Chris zijn armen van zijn hoofd weg en keek Florian aan. 'Nee!' riep hij ineens, waarna hij lachend opstond en Florian een vriendschappelijke stomp in zijn zij gaf.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:32:38 GMT 2
Tristan keek met opgetrokken wenkbrauw naar Florian en Chris. Hij moest wel lachen.. EN dan dacht hij dat hij gek was! Voordat Florian bedacht hem ook een zoen te geven ging hij ergens bovenop wat tafelstaan. Zo ver mogelijk bij Florian en Chris uit de buurt. Hij grijnsde nog even naar Jade.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:40:49 GMT 2
Chris' blik viel op Tristan. Hij stootte Florian aan en wees op Tristan. 'Hij vindt jou wel lief! Hij wil wel een kusje!' riep hij grijnzend, en stak zijn tong uit naar Tristan. Een grijns speelde om zijn lippen toen hij bij Florian vandaan huppelde en op een van de tafels ging zitten.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:46:04 GMT 2
"NEe!"Schreeuwde Tristan en klom boven op een kast met een grote grijns. "Zeg Chris, Je laat je Vriendin toch niet zomaar met een ander zoenen?" Zei hij en wees weer op Florian.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:48:16 GMT 2
'Maar ze is mijn vriendin niet meer! Ik heb het gisteren uitgemaakt, en nu wil ze wraak nemen,' zei Chris, en wierp een angstige blik op Florian.
|
|