|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 16:21:32 GMT 2
Haastig rende Tifa de gang door, een zwarte staart met rode strik bewoog mee met elke stap die ze deed. Met haar handen op twee zwarte oortjes rende ze weg op zoek naar een plek waar ze zich kon verstoppen. Een leegstaand lokaal was de enige oplossing want als ze naar buiten ging zouden ze zien wie ze was. Ze fluisterde een spreuk en het slot sprong open.
Voordat ze erin verdween keek ze of iemand haar gevolgd had, niemand te zien, ze was veilig. De deur sloot met een zachte klik, achteruit lopen met haar blik naar de deur stootte ze tegen iets aan. Geschrokken draaide ze zich om, gelukkig het was maar een tafel.
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 17:02:38 GMT 2
Terry rende voor haar leven. Achter haar klonken voetstappen. Nee, neit nu! Ze rende de ene trap na de andere op. Ze zag een elge gang en sloeg die in. Overal deuren, alles op slot. Een schaduw verscheen bij de muur. Nee! Terry rammelde aan een deur. De deur schoot open ze stormde naar binnen. De deur viel achter haar dicht. Ze mompelde een spreuk om het slot te verzegelen. Het was pikkedonker in de kamer. Terry liet zich zacht snikkend tegen de muur naast de deur zakken, in de overtuiging dat ze alleen was.
Draconic liep de gang door. NErgens. Ook hier niet. Waar was ze? Misschien was ze voor hem weggerend. Nee, dat zou ze niet! Ze waren toch nog steeds vrienden? Hij liep de gang af, probeerde deuren en liep toen weer terug. Misschien op de volgende verdieping...
Terry snikte opgelucht toen ze de voetstappen hoorde verdwijnen, maar ze zou blijven zitten. Hij mocht haar niet vinden!
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 17:06:42 GMT 2
Tifa hield zich in om net niet te gaan gillen,ze schoof naar achteren en voelde of haar oortjes er nog waren. Ze kon niet kijken wie het was omdat ze zelf half mens en half kat was. Wacht..mischien lukte het haar compleet te transformeren. "Mew mew metarorphosis" mompelde ze, zonder een fel licht uit te stralen werdt ze uiteindelijk haar roze kattenvorm. De kust was veilig voor nu, ze stond op uit het donkere hoekje en keek naar het meisje. TERRY! "Terry?" fluisterde ze, als Terry er maar niet achterkwam dat dit Tifa was.
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 17:20:54 GMT 2
Terry wist zich niet in te houden. Ze slaakte een gil, sloeg haar hand voor haar mond en ademde diep in. Ze bleef doodstil staan luisteren. Draconic moest haar gehoord hebben! Ze luisterde, maar het bleef stil. Na iets wat uren duurde kon ze weer normaal ademen., Ze kwam trillend overeind en probeerde de gedaante die voor haar stond te herkennen. Als ik nu maar een panter kon worden... dacht ze. Katten hadden hele goede ogen in het donker en die van haar waren haarscherp, maar als mens zag ze in dit donker niks dan een vage schim. De stem was bekend en had vriendelijk geklonken. 'Ja, ik ben Terry, wie ben jij?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 17:25:23 GMT 2
Tifa keek weg, moest ze eigenlijk wel de waarheid vertellen? Ze zuchtte eventjes en zei toen "Tifa.." Eigenlijk was het wel beter de waarheid te vertellen wie ze was dan te liegen. Ze zouden er toch wel achter komen wie ze was. Ze keek naar Terry die voor haar te angstig leek. "Wat is er?" besloot ze toen te vragen. Haar staart zwiepte een beetje heen en weer en het belletje rinkelde. Maar wacht, Terry kon niet zien dat het Tifa was door de schaduwen, Snel veranderde ze in haar normale uiterlijk die bijna hetzelfde leek als die van de kat vorm van daarstraks
(Weet Terry dat ze eruit zag als een kat? XD)
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 22:55:54 GMT 2
( nee, het is donekr, maar daar komt ze vast snel genoeg achter xD)
'Tif, jij,' zuchtte Terry opgelucht. Ze leit zich tegen de muur aan zakken. 'Ik ben op de vlucht. Mijn... ex is naar me op zoek, maar ik wil he echt neit meer zien! Ik probeer hem overal te ontopen, maar elke keer als ik naar de leerlignenamer van griffoendor probeer te vluchten, dan staat daar wel weer een zwaderaar op de loer. Daarstraks zag hij me bijna. Ik weet me geen raad meer.' Ze zweeg even. 'Sorry dat ik hier zomaar kwam binnenstormen, ik wist niet dat jij hier was.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 11:59:38 GMT 2
"Eh..je bedoel Draconic? Eh..ik zei tegen hem dat je op de 4de verdieping was...eigenlijk had ik dat dus niet moeten zeggen. Maar hij wil je graag spreken zei hij tegen mij..ik was strafwerk maken met Felix die me hielp" Ze pakte haar toverstaf en mompelde de spreuk lumos. "Sorry..ik had beter niks kunnen zeggen tegen hem, ik wist niet dat je hem ontliep namelijk" Hoe kon ze zo dom zijn? Straks was hij iets van plan maar dat kon ook weer niet zo zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 1:38:49 GMT 2
Terry schudde haar hoofd en pakte Tifa's hadnen. Ze voelden vreemd aan, maar Terry gaf zichzelf niet de tijd om daar verder over na te denken. 'Het geeft echt niet Tif - Terry betrapte zich erop dat ze Tifa steeds vaker zo ging noemen- hij zal me geen kwaad doen. Tenminste, niet echt. Niet dat hij weet.' Ze wendde haar gezicht af, al dacht ze dat Tifa haar niet kon zien. Ze was bang voor gevoelens die Draconic opriep. Als ze met hem was, ging ze terug verlangen naar hun tijd samen. Dat wilde ze niet. Ze wilde Seth, en alleen hem.
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 11:32:37 GMT 2
Seth liep rustig door de gangen. De lessen waren afgelopen voor deze dag. Hij zuchtte tevreden. "Maar toch nog een stapel huiswerk" Mompelde hij tegen niemand in het bijzonder. Ergens hoorde hij stemmen vandaan komen, en het was niet uit de gang. Hij bleef staan. Was dat terry's stem? En die van Tifa? Zijn faunatengedaante had zijn gehoor scherper gemaakt, of hij wist hewoon beter hoe hij het moest gebruiken.. Rustig liep hij naar de deur toe, in die ruimte hoorde hij toch echte stemmen. Hij probeerde hem open te doen.. 'Heb ik weer..' Hij zat op slot.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 6, 2007 12:43:46 GMT 2
Tifa knikte in het donker, ze sprak opnieuw de spreuk lumos uit om een beetje licht te hebben. Toen ging haar blik naar de deur, iemand probeerde hem te openen. "Wie is daar?" vroeg Tifa meteen als reactie. Ze hield haar stok in de richting van de deur. Tif..haar bijnaam volgens vele, vondt ze eigenlijk wel leuk, nu had ze tenminste een bijnaam. "Als het Dragonic is moet je weg toch?" Door haar kattenogen zag ze Terry een andere kant op kijken. "Ik kan niet hier blijven..ik moet weg" Wie het ook was, ze mocht niet laten weten dat ze een weerkat was, ookal was het haar vorm die ze nu had.
|
|