|
Post by greenlightning on May 6, 2007 13:10:44 GMT 2
Terry schude haar hoofd. 'Ik moet hem ooit eens onder ogen komen... maar als eht kan neti nu!' Ze ahd ook iets gehoord, maar Draconic was het zeker niet. Hij liep op een heel speciale manier, half glijdend, half zwevend, bijna net zo geruisloos als een Dementor, maar toch met diepe galmende stappen, die je voelde door je schoenen heen. 'Zal ik kijken wie het is?'fluisterde Terry zacht.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 6, 2007 13:31:21 GMT 2
Twijfelend keek Tifa naar de deur, ze moest terugveranderen. "Ga maar kijken"fluisterde ze toen terug. Ze schoof wat naar achteren en kreeg haar normale uiterlijk terug, gelukkig dacht ze. "Wie kan het zijn denk je?" vroeg ze toen zachtjes. Ze keek weer naar de deur nadat ze eventjes naar terry had gekeken.
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 14:23:53 GMT 2
Seth keek verbaasd. Hij had het goed gehoord.. "Dat zou ik eigenlijk aan jullie moeten vragen, ik sluit mezelf niet op in het lokaal verweer tegen de zwarte kunsten" Zei hij terug. Rustig wachtte hij op antwoord en af en toe keek hij om, om te kijken of er niemand aankwam. Hij hoorde de galmende passen van Sneep, dat betekende meestal problemen. Hij liet zien boeken expres vallen om niet op te vallen bij Sneep, die minachtend naar hem keek toen hij Seth passeerde.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 6, 2007 14:36:59 GMT 2
"Het lokaal verweer tegen de zwarte kunsten?" herhaalde Tifa verbaast, ze sprak de spreuk uit om de deur te openen. Maar nu nog op een klein kiertje, "Terry...het is Seth"mompelde ze toen. Ze zag ook Sneep maar die liep haastig weer verder en had niks in de gaten. Toen opende ze de deur verder "Ik spreek je later nog wel Terry,ik moet nu gaan" Ze keek nog eventjes naar Seth en toen rende ze de gang door en verdween uit het zicht. (vervolg rozenperk geval XD)
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 15:37:41 GMT 2
Terry slaakte een zucht van opluchting. Ze liep de kamer uit en ging voor Seth staan. Ze had haar sneekers aan en toen ze voor hem stond, merkte ze pas eecht hoe groot hij was. fijn, dacht ze tevreden. 'Wat doe jij nou hier? Ik dacht dat ik de enige was. Eerst Tif, en nu jij.' Ze glimlachte liefjes naar hem.
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 16:05:22 GMT 2
Seth keek Tifa even na en richtte zich toen op terry. "Ik was op weg om een boek op te halen dat ik was vergeten" Zei hij simpel. Hij keek naar de stapel boeken die hij vast had en deed ze terug in zijn tas. Hij had ze opzettelijk laten vallen omdat Sneep langskwam, en die hield er niet van als je gewoon maar rond aan het hangen was, hij zou je toch voor niks 10 punten aftrek geven.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 16:14:28 GMT 2
Terry knikte. 'Gaan we dan maar samen terug? Ik ben moe. Ik heb zin om inmijn bed te gaan liggen en te slapen.' Ze gaapte en schudde met haar hoofd om wekker te blivjen. Haar haren zwaaiden zacht om haar hoofd. Ze deed een paar stappen in zijn richting en glimlachte ontspannen. Ze wilde ook wel op het gras gaan liggen, met haar hoofd op zijn buik en dan in slaap vallen, met zijn armen om haar heen...
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 16:36:34 GMT 2
"Is goed." Zei Seth rustig. Hij liep rustig richting de trappen, die contstant bewogen. hij had die dingen vanaf het begin af aan al grappig gevonden. Hij keek even naar beneden, verdieping 3 en toch al erg hoog, naja. Hij keek even naar zijn tas, die nu vol zat met boeken. De laatste lesuren had hij geen pauze gehad, dus ook geen kans om boeken achter te laten. Hij herinnerde zich opeens dat hij nog eens bij perkamentus langs moest, Naja.. Dat zou morgen komen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 18:24:36 GMT 2
Terry liep naast hem en pakte opeens zij hand. Dat moest, vond ze. De trappen waren vervelend. Ze had niet het geduld om te wachten tot ze eindelijk bij haar waren. Ze liet Seths hand los, rende naar de rand toe en zwaaide naar hem. Toen sprong ze op een trap die onder haar door bewoog. De leerlingen op de trap slaakten vershrikt een kreet. Terry leunde tegen de reling aan, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ze zwaaide naar Seth en stapte van de trap af, naar de goeie verdieping. Daar bleef ze staan en knipoogde naar hem. 'Kom je nog?'
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 19:04:41 GMT 2
Seth liep gewoon naar terry toe. Ze waren nu al op de 5e verdieping. Soms had hij een hekel aan het feit dat er geen liften waren, ook al wist de helft hiet niet wat een lift was.
|
|