|
Post by greenlightning on May 6, 2007 12:57:04 GMT 2
Terry kon haar lachen neit bedwingen. Ze had Thomas echt pisst gemaakt. Geweldig. Zwadderaars mochten eht dan leuk vidnen om haar en andere griffoendors te pesten, adnersom had ze er even veel lol in als zij. Die Lili, misschien moest ze wat meer contact met haar krijgen... Terry pakte haar tas en gooide die een paar tafels naar achteren, op een tafel naast Lili, die voor ene keer leeg was. Ze stond op en ging op de stoel die erachter stond zitten. Ze glimlachte naar Lili en schonk toen haar leifste glimlach aan Thomas. 'Sorry Thommie, ik zou het nooit meer in mijn hoofd halen om die lelijke.. ik bedoel, die mooie vriendin van jou te beledigen.' Ruzie zoeken, daar had ze zin in. Ze had nog een rekening te vereffenen, eentje van de ziekenzaal.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 6, 2007 13:29:29 GMT 2
Lili keek even verrast op toen Terry naast haarging zitten, maar keek vervolgens glimlachend haar aan. Ze volgde de woorden van Terry en toen ze klaar was, moest Lili haar best doen om niet enorm in lachen uittebarsten. Ze probeerde binnesmonds te lachen, wat niet echt lukte. Met een lacherige, vage blik keek ze van Thomas naar Terry en terug.
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 13:51:17 GMT 2
Thomas mompelde iets en keek woest overeind naar Terry. "Hou je mond!" zei hij gesmoord terwijl hij zijn toverstok trok en die op Terry richtte. "Moet ik je vervloeken soms?".
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 15:20:02 GMT 2
'Doe je best!' Grijnsde Terry. Ze keek, zogenaamd, geschrokken naar Lili. 'Misschien meot je even opzij gaan. Als hij mij wil raken, heb je dikke kans dat hij jou raakt.' Ze lachte spottend naar Thomas. Ze maakte zich echt geen zorgen om zijn spreuken. Ze dacht niet dat hij het lef had om een van zijn ergere spreuekn te gebruiken, in elk geval nniet in de les.
|
|
|
Post by Merel on May 6, 2007 16:09:08 GMT 2
Mariël zat aan een tafeltje voor Terry en Lili. Ze had alles gezien, maar kon nu ook haar lach niet meer inhouden. Thomas die Terry vervloekte? Dat moest ze nog wel eens meemaken! Ze keek naar de Ganzenveer op haar tafel. "Wingardium Leviosa" Zei ze. Haar veer kwam van tafel af. Ze stuurde deze richting Thomas en begon deze met de veer overal te prikken. Ze keek even om naar Terry en Lili.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 6, 2007 16:13:34 GMT 2
Lili hoorde achter haar iets wat op 'Wingardium Leviosa' leek. Daardoor draaide ze zich om, en schoof ook wat opzij. Ze keek Mariël aan en glimlachde bij het zien van de veer. Haar gedachte lieten Thomas nu voor wat het was, wat de rest deed maakte haar even niet uit. Ze draaide even haar hoofd weg en keek het lokaal rond en dacht even na. Ondanks dat hij een Zwadderaar was, was 3 tegen 1 nou niet echt bepaald eerlijk. spookte er door haar hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 16:18:19 GMT 2
Terry keek om en zag Mariël. Ze glimalchte even verbaasd, keek naar eht resultaat en barstte in lachen uit. 'Laat maar Thommie, ik hoef je niet eens meer aan te vallen, dat doen mijn partner wel.' Ze liet de kikker, die Thomas weg had gejaagd, weer zweven. Het beest kwaakte ongelukkig, maar Terry lette er niet op. Ze liet de kikker springen van haar tafel op die van Thomas, op die van Lili en op die van Mariël. 'Eingelijk toch wel zielig, dat deze kikker interessanter is dan dat jij bent,' zei ze tegen Thomas en wierp hem een schuine blik toe.
|
|
|
Post by » Aline. on May 6, 2007 16:23:30 GMT 2
Charlotte kwam het lokaal snel binnenlopen. Ze was weer eens te laat, te lang blijven hangen bij de kassen van kruidenkunde. Ze probeerde zo onopvallend mogelijk naar haar plaats naast Mariël te lopen en ging zitten. Professor Banning liep net voorbij en keek haar even vragend aan. Schijnbaar was ze hem niet eerder opgevallen, logisch, want ze was er ook niet.
Snel pakte ze haar spullen en richtte zich tot Mariël. 'Hey Mariël! Wat moeten we doen?' Ze keek naar Terry en Lili, en merkte dat zij Thomas aan het treiteren waren. Ze grijnsde en stak even haar duim op naar hen.
|
|
|
Post by Merel on May 6, 2007 16:41:03 GMT 2
"Doen?" Zei ze en keek verbaast naar Charlotte. "Leuk dat je er bent. We laten Thomas kennis maken met Meneer Kikker." zei ze met een glimlach. Ze keek om naar Terry. "Zeg nou zelf, Als je moet kiezen tussen kikker en Thomas, niet dat er veel verschil tussen zit, Wie zou jij dan kiezen?" Zei ze. Ze vond het heerlijk, Zwadderaars treiteren.
|
|
|
Post by » Aline. on May 6, 2007 16:44:53 GMT 2
'Haha,' lachte Charlotte, terwijl ze van de kikker naar Thomas keek. 'Ik prefeer de kikker, denk ik. Sexy kleurtje,' grijnsde ze naar Mariël. Ze keek even ijzig naar Thomas.
|
|