|
Post by LAURA ?! on Dec 23, 2007 12:37:24 GMT 2
Leily Ann rende giechelend door de deuren van de bibliotheek. Ze grijnsde eventjes en keek rond maar zag geen bekenden zo snel zitten. Ze begon door de bieb te huppelen en giechelde af en toe een paar keer. Ze wapperde een aantal keer met haar handen voor haar mond om zo het ronddwarrelende stof van de boeken weg te jagen uit haar buurt. Ze liep tussen verschillende boekenkasten door maar pakte er niks uit. Ze was gewoon voor de lol naar de bieb gegaan om de rust te verstoren want dat deed ze wel vaker. Ze grijnsde eventjes en huppelde rustig verder.
|
|
|
Post by admin. on Dec 23, 2007 17:13:42 GMT 2
'Leily Ann Gaultiër, wáár denk je dat je mee bezig bent?' zei Lucy, in een poging Anderling te immiteren. Het lukte redelijk, vond ze zelf, maar ze kon Sneep beter immiteren. Even grinnikte ze, keek vlug om de kast heen om Leily Ann te zien en trok zich snel weer terug, aangezien Leily Ann redelijk dichtbij was.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 23, 2007 17:35:38 GMT 2
Leily Ann stopte abrupt toen ze Anderling hoorde. Althans, dat dacht ze. Ze draaide zich met een ruk om om ontschuldig te kijken, maar er stond helemaal geen anderling. Ze zag niemand. Ze krabte zichzelf even aan haar achterhoofd en trok een wenkbrauw op. Ze snapte even niets van de situatie en liep even richting de plek waar ze dacht anderling te horen. Ze keek even rond en zag Lucy staan. ''Lucyyy'' zei ze grijnzend terwijl ze haar een por gaf.
|
|
|
Post by admin. on Dec 24, 2007 15:10:46 GMT 2
'Wat vond je van mijn, ahum, geweldige imitatie?' zei Lucy grijnzend. 'Anderling is moeilijker als Sneep. Als ik Sneep immiteer is er bijna geen verschil te horen.' Even grinnikte ze, en trok lachend een wenkbrauw op. Even dacht ze over de tekst die ze zou zeggen in een Sneep-imitatie, trok haar gezicht in de plooi en kuchtte eventes. 'Dat zijn vijftigduizend punten aftrek voor ravenklauw en huffelpuf, voor het verstoren van de rust.' Zei ze toen, met een stem die enorm veel op die van Sneep leek.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 2, 2008 21:24:12 GMT 2
Leily Ann moest lachen, ''Ja geweldig ik schrok me al naar'' grinnikte ze. Toen ze naar Lucy's 'sneep immitatie' luisterde schoten de rillingen over haar rug en gingen haar nekharen overeind staan. ''Brrr, het is alsof hij hier in de bieb staat.'' zei ze. Leily Ann keek snel nog even rond door de ruimte alsof ze dacht dat Sneep er misschien ook nog echt aanwezig zou kunnen zijn. Toen ze niks zag haalde ze haar schouders op en keek weer grijnzend naar Lucy.
|
|
|
Post by admin. on Jan 2, 2008 21:28:59 GMT 2
'Ik oefen,' zei Lucy grijnzend. 'Dat maakt wonderen, hoor. En zo moeilijk ís Sneep helemaal niet, aangezien hij altijd dezelfde dingen zeg en op dezelfde toon. Zoveel punten aftrek voor huffelpuf, ravenklauw en griffoendor. of 50 punten voor Zwadderich omdat je die drank goed maakte[/]i.' Grijnzend haalde ze haar schouders op en deed alsof ze een boek uit de kast haalde, aangezien de bibliothecaresse (naam kwijt ) er langsliep.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 4, 2008 17:39:28 GMT 2
Leily Ann lachtte eventjes. ''Ja joh die vent is echt eentonig'' zei ze grijnzend. ''En hij moet ook echt altijd dezelfden hebben, best irritant. Maar ik maak het er altijd erger op want als hij me aanstaard schiet ik altijd meteen in de lach'' ratelde ze maar door. Ze keek eventjes naar de bibliothecaresse en ze stak even een schijnhelig gezicht op waarna ze grinnikte.
|
|
|
Post by admin. on Jan 4, 2008 21:01:25 GMT 2
'Alleen door de lach? Ik heb levenslange nablijfuren op mijn strafblad staan, allemaal door SNeep. Anderling krijgt er niet eens één middag tussen.' Lucygrinnikte even en stopt het boek weer terug. 'En ik geef er niet eens om.' [sorry voor korte psot :S Moet weg]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 4, 2008 23:11:23 GMT 2
(( Boeit niet ^^ ))
Leily Ann knikte. ''Ach, ik vind 't niet leuk omdat ie al m'n vrije middagen verpest dus tja ik doe soms een poging om er vanaf te komen maar meestal weet ie wel weer een smoes te verzinnen waardoor ik alsnog moet komen.'' zei ze geïrriteerd terwijl ze met haar ogen rolde.
|
|