|
Post by Krista - on May 13, 2007 12:26:10 GMT 2
Florian staarde Tess en Jake grijnzend na en plofte weer terug op de stoel waar hij had gezeten. Weer een missie 'volbracht', die twee waren tenminste weg, want hij had behoefte aan rust.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 13:48:44 GMT 2
Tyra liep langzaam de bieb in. Hier was het stil, was ze alleen.... En de laatste plek waar ze haar broer verwachtte aan te treffen. Wat moest ze doen? Ze liep naar een tafel en ging daarop zitten, met haar voeten op de stoel. Hij kon haar neti schele of de bibliothecaresse boos zou worden. Ze deed maar...
|
|
|
Post by Krista - on May 13, 2007 14:47:43 GMT 2
Florian keek op toen hij nog iemand de bibliotheek binnen hoorde komen. Hij grijnsde toen hij zag dat het Tyra was en deed zijn boek met een klap dicht, zodat de bibliothecaresse kwaad zijn richting opkeek.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 15:18:48 GMT 2
Tyra schrok zich een ongeluk. Ze keek angstig op en zuchtte toen opgelucht. 'Floor, wat doe jij nou hier?' Vroeg ze zacht. De bibliothecaresse wees met dat vingertje van haar. Ga van de tafel af. Ja doei. Tyra bleef lekker zitten en wachtte. Ze hoopte dat Florian naast haar kwam zitten. Alleen zijn was goed, maar eigenlijk vond ze de aanwezigheid van een aardig iemand ook wel erg prettig.
|
|
|
Post by Krista - on May 13, 2007 17:28:03 GMT 2
"Werken" antwoorde hij simpel terwijl hij richting Tyra liep, en naast haar op de tafel klom en zijn boek naast zich legde. "Toverdranken" zei hij daarna en trok een grimas.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 19:41:17 GMT 2
Tyra knikte. Ook haar fafourite vak. 'Ik geloof dat Terry Black erg goed in dat vak is. Ik kan het absoluut niet. Die Sneep geeft me de kriebels.' Ze sloeg haar armen om zich heen. Een diep verdriet van binnen kwam naar boven. Mikkie kan ook geen toverdranken. Als Sneep iets tegen me zei, dan was hij er altijd.. en ik weet nu niet eens waar hij is.. Ze slikte de tranen weg en glimlachte.
|
|
|
Post by Krista - on May 13, 2007 20:35:04 GMT 2
"Echt?" zei Florian en grijnsde. "Misschien moet ik dan eens met haar gaan praten". Hij glimlachtte even en staarde voor zich uit. Tyra gedroeg zich anders, dat voelde hij aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 20:38:26 GMT 2
Tyra knikte bemoedigend. Terry was neit eng, ze was alleen... nogal... optimistisch... Ze grinnikte zacht. Even wendde ze haar hoofd af, ze dacht d ze Miquel zag lopen, maar et was iemand anders. Iemand met zwart haar. Miquel had zijn haar weer rood geverfd... dat zou toch meoten opvallen.
|
|
|
Post by Krista - on May 13, 2007 20:55:39 GMT 2
"Waar is Miquel eigenlijk, je broer?" zei Florian opeens. Het was bij hem naar binnen geschoten, dat hij hem sinds het bal niet meer had gezien, hoewel hij vandaag drie lessen had gehad die samen met de griffoendors gingen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 21:20:10 GMT 2
Tyra slikte. Ze wendde haar gezicht af. Dat had ze emotenw eten. Ze waren een tweeling! Ze dachten ehtzelfde, voelden hetzelfde... in feite waren ze een... maar, ze had geen idee. Ze wist neit waar hij was, met wie of waarom.. Ze had geen idee... 'Ik weet neit, Floor. Ik heb hem ook neit meer gezien sinds het gala. Hij rnde achter Ryanne aan. Dat is eht laatste dat ik heb gezien...' Een koude traan rolde langzaam over haar wang.
|
|