|
Post by nilou on May 10, 2007 19:31:36 GMT 2
Jake was gevlucht naar de bibliotheek.Hoe wisten zij nauw van zijn problemen?Hij wou dat niemand het wist!Hij schaamde zich dood erover!!
|
|
|
Post by birgit on May 10, 2007 19:45:30 GMT 2
Tess rende achter Jake aan en riep: Jake, wacht ik wil je wat vertellen. Tess hoopte dat Jake zou luisteren en stoppen. Tess ging zitten en hoopte dat Jake ook kwam zitten. Je hoeft je er niet voor te schamen. Het is een ziekte. Dat moet een keer behandeld worden. Dat moet echt anders ga je de hele tijd slechte dingen doen... Tess zei het zo duidelijk mogelijk op de hoop dat Jake dat ook ging doen...
|
|
|
Post by Krista - on May 10, 2007 20:00:26 GMT 2
Florian keek verstoord op. Hij had een paar minuten geleden nog serieus geprobeerd zichzelf wat bij te brengen, maar nu was de rust weer weg door Tess en Jake. Hij rochelde hard en staarde hun aan, en grijnsde dan. Misschien werd het toch nog leuk. Met een klap deed hij zijn boek dicht en kwam overeind en strompelde naar de twee toe, die zo te zien een diepgaand gesprek hadden, ofzo.
|
|
|
Post by nilou on May 11, 2007 18:36:27 GMT 2
Jake keek haar even hoopvol aan...Maar toen:"Wat weet JIJ nauw van mij?je weet juist niets van me!NIETS!!!" Jake draaide zich om en bleef staan.Hij had al spijt dat hij dit had gezegd.... Waarom ging alles de laatste tijd toch zo moeilijk? Waarom kwam dit nu juist bij hem?
|
|
|
Post by Krista - on May 11, 2007 19:12:07 GMT 2
"Haaalloooo" brulde Florian bijna door de bibliotheek terwijl hij opstond en met grote passen naar Jake en Tess toe liep. "Sommige mensen proberen hier te leren hoor!". Hij grijnsde, en keek afwachtend naar Jake en Tess. Wat zou hun reactie zijn? Zouden ze boos worden, lachen of geschrokken zijn
|
|
|
Post by birgit on May 11, 2007 19:28:45 GMT 2
Hou je er buiten Tess schreeuwde het keihard, want ze was een beetje boos op Jake. Hij wou niet zeggen wat er dwars zat. Jake, je kan het het beste zeggen. Dat is echt het beste. Je propt het anders op en dat moet je niet doen. Toe Lievie, je moet me geloven. En nog wat: Ik hou nog steeds van je. zei Tess. Tess fluisterde dat laatste, want dat hoefde Florian niet te weten... Lieve Jake, je kan me alles vertellen. ALLES!!!! Jake je moet me geloven. Tuurlijk weet ik wat van je. Heel veel zelfs. Je meot niet zo schreeuwen anders heb je geen stem meer dus kan je niet praten. Tess zei het heel rustig.
|
|
|
Post by Krista - on May 11, 2007 19:37:41 GMT 2
Florian was even overdonderd doordat zijn 'grap' totaal geen impact had gehad. Hij snoof even en papegaaide toen Tess na "O lievie! Je moét me geloven!" zei hij dramatisch en grijnsde breed.
|
|
|
Post by birgit on May 12, 2007 12:34:15 GMT 2
Nu werd Tess echt boos. Hou je erbuiten Scheeuwde Tess keihard naar Florian. Je bent gewoon jaloers. Jij hebt zeker nog nooit een vriendinnetje gehad.
(SOrry even een kort stukje. Ben beetje druk.)
|
|
|
Post by Krista - on May 12, 2007 12:40:36 GMT 2
Totaal overdonderd staarde Florian naar Tess, maar grijnsde dan. "Echt wel" zei hij nep-verontwaardigd en trok zijn t-shirt een stukje op zodat zijn buik voor een deel zichtbaar werd "Kijk maar, sixpack!"
|
|
|
Post by birgit on May 12, 2007 19:56:31 GMT 2
GA WEG!!!! Tess was nou echt kwaad. Ze stond op en rende zo snel mogelijk naar buiten. Ze bleef voor de deur staan en zei tegen Jake: Sorry, vertel het maar ergens anders. Zo kunnen we niet praten Toen Tess dat laatste zei keek ze kwaad naar Florian. Tess rende zo snel mogelijk naar het meer...
(vervolg Meer van Tess... Kyra jij kan nog verder hoor:))
|
|