|
Post by CherryOnTop on May 3, 2007 16:54:55 GMT 2
Haastig liep Tifa terug naar de verdieping van de bieb. Ze had het boek en een deel van haar strafwerk bij zich. Als ze in haar eentje het nog had moeten afmaken zou ze het niet gered hebben. Ze was verdwaald geraakt in het bos en werdt daaruit geholpen door Felix. En hij bood aan haar te helpen, daartegenover had ze een belofte afgelegd tegen hem. Ze ging aan een lange tafel zitten en legde haar spullen neer. Nu nog wachten op Felix, want hij zou haar helpen.
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 3, 2007 17:07:09 GMT 2
Felix mompelde iets en trok uiteindelijk een boek uit de kast. Hij liep naar de lange tafel waar hij Tifa had zien zitten en legde de twee boeken op tafel. "Ik heb ze kunnen vinden, met moeite" zei hij en nam plaats op een stoel naast Tifa. Hij pakte een van de boeken en begon te bladeren. "hier, de Sigronilia" zei hij en liet de bladzijde aan Tifa zien, zodat zij kon keuren of het bruikbare informatie was of niet. Nu begon hij ook in het tweede boek te bladeren, tussendoor mompelde hij af en toe de naam van het wezen dat hij zocht.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 3, 2007 17:49:35 GMT 2
Tifa keek naar het boek dat Felix had neergelegd op een bepaalde bladzijde. Ze las de bladzijde om te kijken of ze dit kon gebruiken in het verslag, perfect! "hieruit kan ik echt wel iets halen!" zei ze. Ze was blij dat ze het nu wel mischien kon halen om het op tijd in te hebben geleverd bij Sneep. Druk begon ze al met schrijven, af en toe doopte ze haar veer opnieuw in de inkt. Wat zou een computer toch makkelijker zijn. Tifa was niet van dreuzelouders, maar had een vriendin gehad die wel een dreuzel was.
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 3, 2007 18:20:39 GMT 2
Felix vloekte zachtjes toen hij het gehele boek had doorgebladerd, maar er geen Sigronilia in te bekennen was. Hij keek nog eens naar de titel van het boek en zuchtte "Tuurlijk vind ik geen Sigronilia als ik het verkeerde boek heb" mompelde hij kort en stond weer op. Hij zette het boek terug op zijn plaats en keek de boekenplank verder af. "Dat is hem" en hij nam een ander boek en liep weer terug naar de tafel. Opnieuw begon hij het boek door te bladeren. "Ze zouden hiervoor een spreuk moeten bedenken, scheelt een hoop tijd" zei hij zuchtend en bladerde ijverig door.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 18:23:58 GMT 2
Draconic liep walgend door de bieb. Waarom in de bieb? Wat moest hij HIER nou weer? De jognen sloeg een hoek om en zag toen Felix. Draconic grijnsde. 'Eindelijk. Hoelang moet iemand wachten om door jou begroet te worden?' Draconic liep op zijn vriend af. Hij merkte Tifa nauwelijks op, daar was hij goed in. Met een vloeiende beweging pakte hij het boek uit z'n vriends hand, bekeek het, snoof en gaf het terug. 'En hoe is het met jou? Ik hoop dat ik niet stoor.' Hij rgijnsde breed
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 3, 2007 18:34:03 GMT 2
Eventjes keek Tifa op en schreef toen weer verder. Ze kende deze jongen niet die tegen Felix praatte en Felix kende ze ook maar pas sinds een tijdje. Een spreuk hiervoor zou zeker wel handig zijn dacht ze. Ze sloeg de bladzijde om waar nog meer informatie achter stond. Vervloekte Sneep, altijd..altijd moest hij straf geven als het geen zwadderaar was.
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 3, 2007 19:19:35 GMT 2
"Draconic, ook hallo" zei Felix en keek hoe het boek uit zijn handen werd gepakt en weer terug kreeg. "Ik had net de goede bladzijde" mompelde hij en begon weer in het boek te bladeren. "Met mij is alles goed, hoezo zou dat niet zo zijn?" antwoordde hij daarna op de vraag. "En hoe is het met jou?" Hij bedacht nog steeds een passend antwoord op de eerste vraag. "Tot ik degene zie" besloot hij uiteindelijk en keek Draconic weer aan, toen hij de goede bladzijde weer had gevonden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 20:34:50 GMT 2
Draconic grinnikte. 'Ik heb je gemist mijn vriend. Nou, niet al te best. Het is uit tussen Terry en mij, wist je dat al? Ik zoek haar al bijna net zolang als ik jou zoek. Jullie zijn allebei echt onmogelijk op te sporen. De bieb was wel de laatste plaats waar ik jou had verwacht. Tenminste, op een mooie dag als deze. En vertel -zijn oog viel op Tifa- wie is dit?' Draconic kende haar niet. Hij had een vreemd voorgevoel, maar zolang Felix in de buurt was zou hij aardig en vriendelijk blijven.
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 3, 2007 20:44:50 GMT 2
"nee, wist ik nog niet" antwoordde hij op de eerste vraag "ik was ook buiten, tot een paar minuten geleden was ik in het bos" Hij keek nu ook naar Tifa. "Tifa Lockheart" stelde hij haar voor "Ravenklauwer" voegde hij er gelijk aan toe "En ik help haar met een verslag, daarom ben ik hier" Hij keek weer naar Draconic "Draconic Malfoy, mede-Zwadderaar" zei hij daarna om Tifa Draconic voor te stellen, hoewel het hem zou verbazen als ze hem niet zo kennen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 21:45:05 GMT 2
Draconic keek recht aan. Zijn blik was strak, zijn gezicht emotieloos. Ravenklauwers vielen over het algemeen wel mee... handig om huiswerk door te laten maken. Dat kon je er meestal wel op rekenen dat je een goed cijfer kreeg. Maar deze had hulp nodig? Wat had je nou een Ravenklauwer als ze je geen goeie cijfers bezorgden? Soms snapte hij zijn vriend niet. 'Hoi,' zei Draconic stug en knikte.
|
|