|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 12:04:07 GMT 2
"Ook hallo" mompelde Tifa terug. "By the way ik zit hier omdat ik straf heb van sneep en Felix aanbood te helpen" Ze sloeg het boek dicht waar ze mee klaar was en stond op om hem op te ruimen. Ze keek op de magische klok aan de muur, nog een paar minuten en het was nog niet af. Nog minstens een stuk of 10 regels moest ze schrijven voordat het genoeg was voor Sneep.
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 15:36:52 GMT 2
Draconic grijnsde. 'Ja, die man is echt een zak. Jij hebt nog geluk, je hebt alleen les van hem. Mij valt hij ook lastig als ik gewoon in de leerlingen kamer zit en als ik iets wil regelen, dat moet ik dat bij hem doen.' Hij schudde zijn hoofd en ging op de tafel zitten. 'Waar is dat meisje...' mompelde hij zacht. Hij zat met zijn hoofd totaal bij iemand anders.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 15:47:55 GMT 2
"Welk meisje?" vroeg Tifa die waar is dat meisje hoorde. Ze pakte het andere boek dat ze zelf had meegebracht en schreef daaruit nog wat regels. "Mischien weet ik wie je bedoeld als je verteld hoe ze eruit ziet of weet je haar naam al?" Tifa deed de inktdop er weer op en stopte haar veer weg. Rolde de stukken perkament op en was blij dat ze klaar was, nog op tijd dankzei Felix.
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 16:55:38 GMT 2
Draconic grijnsde licht. 'Haar naam weet ik zeker. Terry Black. Ze is mijn ex... en mijn achternichtje. Knap, lang zwart haar, blauwe ogen, een kop kleiner dan ik ongeveer. Ken je haar? Ik ben al naar haar opzoek zolang als ik hier op school ben. Ik had gedacht dat ze me wel zou komen opzoeken. Ik heb haar laten weten dat ik hier zou zijn. Nou niet hier -hij keek om zich heen- maar hier opschool.' Wat gaat haar dat aan? Zij weet misschien waar ze is. Dat zou fijn zijn... Draconic had vaker gesprekken met zichzelf.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 17:00:37 GMT 2
Meteen keek Tifa op bij de naam Terry black "Ik ken haar zeker wel, heb haar een paar keer gezien en gesproken maar nooit voor lang, vanochtend nog toen ik dit strafwerk kreeg volgens mij..." Ze ruimde nu al haar spullen op en legde de boeken terug op hun goedde plek. "Je ex en je achternichtje? Hoe krijg je dat voor mekaar?" vroeg ze toen verbaast. "Zoek je haar dan nu? Moet je haar spreken want ik denk dat ik wel weet waar ze is"
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 17:31:01 GMT 2
Draconic sprong op- nou, dat deed hij in gedachten-. In wekrelijkheid kwam hij langzaam overeind, ging met zijn hand door zijn blonde haren en staarde Tifa aan. Hij wist een glimlach te produceren toen hij zei: 'Ze is mijn ex, omdat ze mijn achternichtje is. Kwamen we een maand ofzo geleden achter. Ik wilde nog wel doorgaan, maar zij niet. Je weet waar ze is? Kan je eht me zeggen of me brengen ofzo? Ik wil haar echt heel graag weer zien! Is alweer veel te lang geleden!' Draconic wilde eht niemand toegeven, maar hij miste Terry vreselijk.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 17:34:34 GMT 2
Tifa knikte "Ze was daarstraks nog bij de les van die kleine proffesor, hoe heet ie ook alweer? ik denk wel dat ze daar nog is" zei ze. "Verdieping 4 denk ik, als ze daar niet is zou ik het ook niet meer weten.." Was dit wel een goed idee? Mischien wou Terry hem niet eens zien, maar ze wist niet of dat wel waar was. Ze keek eventjes naar Felix. "Heel, heeel erg bedankt dat je me hielp"
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 4, 2007 17:52:26 GMT 2
"Kleine moeite" zei Felix tegen Tifa. Hij had het gesprek zo ongeveer wel gevolgd, terwijl hij ondertussen voor zich uit had gestaard. "Zal ik mee gaan of ga je liever alleen? vroeg hij nu aan Draconic en kwam zelf ook overeind. "Wat is ons huiswerk eigenlijk?" vroeg hij ook gelijk aan Draconic. Meestal onthield Draconic wat ze aan huiswerk hadden, zodat Felix het kon maken en Draconic het vervolgens weer kon overschrijven.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 18:09:13 GMT 2
"ik ga het nu snel brengen want ik heb nog maar...3 minuten!" Haastig pakte Tifa haar spullen van de tafel en rende de bieb uit. Ze zou later nog wel vragen aan Felix wat ze terug kon doen. (vervolg Kerkers)
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 5, 2007 20:09:01 GMT 2
Felix volgde Tifa even met zijn ogen en keek toen weer naar Draconic. Hij had geen zin om langer te wachten op antwoord en knikte even. "Ik ga naar de leerlingenkamer" zei hij kortaf en kwam overeind. Hij liep rustig de bieb uit, naar de leerlingenkamer van Zwadderich. (vervolg leerlingenkamer Zwadderich)
|
|