|
Post by » Aline. on Jun 19, 2007 17:35:10 GMT 2
Chris keek Flora aan. 'Gaat 't over mij?' vroeg hij. Daarna keek hij Chantal aan. 'Tja C.C. - ik kan er niets aan doen dat jij niet populair bent, en ik wel,' zei hij arrogant tegen zijn tweelingzus, waarna hij een grijns niet kon onderdrukken.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 20:06:10 GMT 2
"Je bent wel een pestkop" zei Florian grijnzend naar Chris en zwaaide wat doelloos met zijn toverstok in het rond.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 19, 2007 20:44:04 GMT 2
Chris grijnsde even naar Florian. 'Ach ja....' mompelde hij. Hij volgde de toverstok van Florian met zijn ogen. 'Pas op, straks steek je Chris nog een oog uit!' riep hij, doelend op het konijn én zichzelf.
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 21:37:51 GMT 2
"Oui pas op!" zei Flora die gauw het konijn wegtrok. "Daar ies 'ij veel te lief voor!" Ze aaide het konijn weer. Aylin was immidels niet erg geintreseerd meer en zat achterstevooren met wat mede Zwadderaars te kloten.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 21:56:52 GMT 2
Florian grinnikte en klopte Chris op zijn rug. Het konijn Chris dan. De andere zwadderaars, in ieder geval iedereen behalve Aylin, negeerde hij compleet.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 12:03:47 GMT 2
"Nou Doe nou eens Voorziechtig! Dat beest 'eeft ook gevoeliens 'oor!" zei Flora en trok het konijn nu ver van Florian vandaan. Ze zette het Konijn, Nu genaamd Chris, Op haar schoot en aaide hem lief over zijn vacht.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 20, 2007 16:12:06 GMT 2
Chris wurmde zich helemaal over Florian heen en strekte zijn vingers uit naar Chris (rarara, welke Chris welke is xD). 'Toe, laat me mijn naamgenoot ook even aaien!' riep hij lachend naar Flora. Anderling vond het hele gebeuren met het konijn Chris iets minder geestig. 'Meneer Lynn!' riep ze. Chris wilde bijna vragen welke van de twee ze bedoelde, hij of het konijn, maar hield de vraag toch maar voor zich. Hij ging recht op de stoel zitten en grijnsde even naar Florian. Anderling begon nu met de les. 'Vandaag gaan we deze speldenkussens,' ze gebaarde naar de speldenkussens op het tafeltje naast haar, 'transformeren in schildpadden.' Chris trok een wenkbrauw op. Hij keek Flora even aan, Dus toch geen egels, al was het een grote kans dat die van hem dat wel zou worden.
|
|
|
Post by admin. on Jun 20, 2007 16:18:49 GMT 2
Chantal grijnsde toen Chris op zijn donder kreeg. "Alsof ik zó populair wil zijn als jou - straks word ik nog vergeleken met een konijn! Nee, dan toch liever mijn goede cijfers" zei ze grijnzend. Ze tikte met haar stok op het konijn, die vrijwel meteen in een pad veranderde. "En nu lijkt hij beter. Wie heeft behoefte om hem te zoenen? Dan krijg je het tegenovergestelde van Chris - een aardige, vriendelijke, knappe man"
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 16:20:18 GMT 2
Flora grijnsde toen Chris het Konijn probeerde te aaien. Ze zette Chris op tafel, {Dat klinkt echt maf xD} en gaf deze een setje zodat deze naar Chris toe hopte. "Juffrouw Delacour, Zou u Dat konijn, ik bedoel pad even met rust kunnen laten?" vroeg ze streng. Flora grijnsde en liet de immidels in pad omgetoverde Chris verder naar Chris hoppen. Toen staarde ze naar de Speldenkussens. Moesten die Sirieus Schildpadden worden? Dat ging haar nooit lukken! ZE zou al blij zijn als het speldekussen uberhapt zou veranderen. Aylin keek ondertussen ook op. "Wat ies er Mevrouw?" Vroeg ze omdat ze de naam Delacour had gehoord.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 20, 2007 16:22:05 GMT 2
'Nee!' schreeuwde Chris. 'Je hebt Chris verneukt!' riep hij net íets te luid door de klas, waardoor bijna alle leerlingen die hun gesprek niet hadden gevolgd hem vragend aankeken. Hij grijnsde onschuldig terug naar een paar, en hoorde Anderling hem nog een keer bestraffend zijn naam zeggen. 'Meneer Lynn! De les is begonnen!'
|
|