|
Post by » Aline. on Jun 18, 2007 21:17:59 GMT 2
Chis sloeg ook zijn armen om Florian heen drukte zijn vriend plat, terwijl hij beledigd zei: 'Was ik niet de eerste? Je hebt tegen me gelogen! Dat valt me van je tegen, Floor!' Hij keek Florian grijnzend aan en keek daarna naar Aylin. 'Een spin? Hmm, nee. Doet me ook teveel aan Florian denken, hè, Florieporie?' zei hij, terwijl hij Florian grijnzend aankeek.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 22:25:00 GMT 2
"Sorry!" zei Florian dramatisch en snikte even "Maar de eerste wás een spin. Een blonde!" vervolgde hij dramatisch.
|
|
|
Post by admin. on Jun 19, 2007 15:22:16 GMT 2
"Je valt op de vrouwelijke versie van Chris - dan bedoel je niet mij, hoop ik." zei Chantal grijnzend. "En als Chris een meisje zou zijn, was hij mischien wel wat slimmer. Jammer dat het onze ouders niet is gelukt"
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 16:51:37 GMT 2
"Oui waarschijnlijk een stuk slimmier!" Zei Flora giegelend maar kreeg een por van Aylin. "Nou viel erger dan you Floor kan iet niet!" Zei Aylin grijnzend. Ze zei er niet bij welke floor ze bedoelde.
|
|
|
Post by admin. on Jun 19, 2007 16:52:49 GMT 2
"Ik betwijfel het, Chris is waarschijnlijk toch echt het topunt, of niet?" zei Chantal grijnzend, terwijl ze haar broer porde. "Je zegt altijd dat wij het eens met elkaar zijn, dus dat zijn we nu ook"
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 17:01:44 GMT 2
Aylin giegelde. "Dat meer mensen 'em kennen, wil nog niet zeggen dat 'ij beter ies." Zei Flora grijnzend tegen Chantal. "Of viend toi van wel?" Flora keek Chantal nu grinnikend aan. Ze kreeg weer een por van Aylin, die een beetje bloosde.
|
|
|
Post by admin. on Jun 19, 2007 17:05:11 GMT 2
"Wat zij je nou? Sorry-maar mijn Fras is nogal slecht en ik kom maar niet uit jouw accent" zei Chantal. Ze klopte op de schouder van Chris. "Je bent en blijft een kleintje, hè broertje?"
(Het is echt - ik volg het accent ook niet meer xD)
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 19, 2007 17:12:56 GMT 2
'Ja, maar ook de oudste,' zei Chris, terwijl hij zijn tong naar Chantal uitstak en haar begon te kietelen. Daarna keek hij grijnzend naar Flora en Aylin. 'Nee, ik ben heel slim hoor, ik laat het alleen niet altijd merken,' zei hij.
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 17:13:47 GMT 2
Flora keek haar nu even heel arrogant aan. "Nou zo moeilijk ies het niet 'oor! En daar kan ick ook niks aan doen! Tenzij iemand 'et moi beter wil leren!" Zei ze en wierp haar haar achterover. "Ick zei; " Zei ze verveeld. "Dat meer mensen 'em kennen, maar dat wil nog niet zeggen dat 'ij beter ies. Of vind jij van wel?" zei ze half spellend..
|
|
|
Post by admin. on Jun 19, 2007 17:20:15 GMT 2
"Chris- slim?! Alles behalve dat" zei Chantal. Ze vertikte het om nog te reageren op Flora, aangezien ze het netjes had gevraagd, en ze zo'n antwoord kreeg. Ze rolde met haar ogen en stond op.
|
|