|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 19:41:16 GMT 2
'Dat ben ik nóóóit!' riep Chris beledigd uit. Hij deed alsof hij diep nadacht... 'Héé, misschien heb je gelijk... Je hebt een zusje gekregen, C.C!' riep hij enthousiast naar Chantal.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 20:11:06 GMT 2
Florian juigde even en gaf Chris een klap op diens rug. "Weet je, ik heb je altijd al zeer aantrekkelijk gevonden. Als meisje" zei hij lachend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 20:16:32 GMT 2
Chris trok een vies gezicht. 'Nee! Nee! Nee - ik ben een jongen, hoor!' riep hij snel, terwijl Florian geschokt aankeek. Daarna moest hij enigszins grijnzen en porde Florian in zijn zij.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 21:56:53 GMT 2
"Liegbeest" zei Florian, spreidde zijn armen om Chris een knuffel te geven en tuitte alvast zijn lippen, maar wel met een brede grijns op zijn gezicht. Hij bereidde zichzelf al voor op een half uur slappe lach.
|
|
|
Post by roosje on Jun 17, 2007 22:30:19 GMT 2
Keira moest lachen om de jongens en zei ook nep geschrokken: ' Chris? ben jij echt geen meisje?' ' en ik dacht nog wel dat we vriendinnen waren!' riep ze beledigd en ging liggen huilen ( nep natuurlijk) op haar tafel. dat was nog best moeilijk want van binnen gierde ze van het lachen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 15:43:38 GMT 2
Aylin keek Flora even aan en barste toen in lachen uit. Aan haar gezicht te zien was dat aardig normaal dat Florian en Chris zo deden. Flora pakte het konijn beet. "Sie toi! Had iek altijd al gelijk! Ick wou dat Aaron 'ier even was, dan konden we 'em zeggen dat je al een vriendin 'ebt!" zei ze grijnzend en duwde de snoet van het konijn tegen Florians getuite lippen. "So Floor, Toi eerste Soen!" Zei Aylin, nog steeds lachend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 18, 2007 18:32:18 GMT 2
Chris ontwijkte Florian, en kreeg de slappe lach toen hij zag hoe Flora het konijn tegen hem aan duwde. 'Florian met zijn nieuwe lover!' wist hij lachend uit te brengen. Hij sloeg even met zijn hand op zijn tafel en keek Flora lachend aan, terwijl hij zijn duim opstak.
Anderling trok een wenkbrauw op toen ze het groepje druk zag doen. Ze schraapte haar keel; kennenlijk wilde ze de les beginnen. Chris kwam nog steeds niet bij van het lachen. Als hij eenmaal de slappe lach had, kwam hij daar ook niet snel meer van af.
|
|
|
Post by roosje on Jun 18, 2007 19:42:32 GMT 2
Keira keek lachend naar Florian en zei: zo florian, heb jij je eerste zoen ook eindelijk gehad!' ze zag dat Anderling nogal boos naar hen keek en dat Anderling de les wilde beginnen. Keira had daar echt helemaal geen zin in. ze vond het zo veel te gezellig met zijn allen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 20:19:00 GMT 2
"Die had ik al lang gehad" zei hij en duwde het konijn weg. "en nee, het was niet Chris. Die was als tweede". Hij sloeg dramatisch zijn armen om Chris heen, klampte zich vast en bleef zo hangen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 21:11:25 GMT 2
Aylin en Flora lagen allebij in een deuk en Flora grijnsde terug naar Chris. "Owja? Toi al gesoend? Vind ick nou niks voor jou!" wist Flora uit te brengen. "Met wat dan? Een spien of zow?" Zei Aylin onder het lachen door. Beide hadden ze niet in de gaten dat Anderling wou beginnen.
|
|