|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 17:10:20 GMT 2
'Tuurlijk! Zoiets hoef je niet te vragen, hoor,' zei Chris tegen Keira. Daarna tekende hij even snel een rondje met acht streepjes eraan, en hield die naast Florians hoofd. 'Het spijt me Florian, maar toch lijkt het precies. Geen twijfel mogelijk,' zei hij, terwijl hij bevestigend knikte.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 15, 2007 18:24:16 GMT 2
Florian grijnsde even naar Chris en spreidde dramatisch zijn armen "Hoe meer zielen hoe meer vreugde"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 18:41:10 GMT 2
'Helemaal mee eens,' zei Chris, terwijl hij het perkament met de mislukte tekening van de spin liet zakken. Hij bedacht zich, pakte de tekening weer op en stopte hem in een van de handen die Florian uitgestoken had, en prutste Florians vingers eromheen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 8:02:20 GMT 2
Florian keek ontzet naar wat Chris met zijn handen deed, en maakte een beweging alsof hij zijn vriend tegen zijn hoofd wou slaan, met de tekening nog in zijn hand.
|
|
|
Post by roosje on Jun 17, 2007 12:50:59 GMT 2
keira keek opgelucht. 'daar ben ik het helemaal mee eens!' zei ze lachend tegen Florian. 'hoe meer zielen hoe meer vreugde' ze ging naast Chris zitten ( als daar nog plek is natuurlijk:p) 'wat zijn jullie eigenlijk allemaal aan het doen?' vroeg ze nieuwsgierig aan Chris en Florian.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 14:07:39 GMT 2
"Ik heb een monster gecreërd" zei Florian dramatisch en greep het konijn vast "En hij heet Chris, maar het kan ook een meisje zijn. Dan heet ze nog steeds Chris"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 15:07:49 GMT 2
Chris bukte even, zodat hij Florians hand zou ontwijken. Daarna keek hij naar Keira. 'Tja... Hij heeft dus het monsterkonijn gecreëerd, enne... Hé!' Hij keek Florian aan. 'Sinds wanneer heten meisjes Chris?' vroeg hij grijnzend.
|
|
|
Post by admin. on Jun 17, 2007 15:12:38 GMT 2
"Chris is een doodnormale meisjesnaam, wete je nog. Als jij een meisje was geweets, had je ook Chris geheten" zei Chantal grijnzend, terwijl ze het lokaal binnen kwam. "Eindelijk uit de ziekenzaal. Ik vermoord de persoon die die vloek gebruikte. Zwadderaars..." vervolgde ze, terwijl ze met haar ogen rolde.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 15:40:00 GMT 2
Chris keek op. 'Hé C.C! M'n lievelingszusje!' riep hij plagend naar haar. 'Wat was er? Gevloerd door een Zwadderaar?' vroeg hij.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 18:54:33 GMT 2
"Niet een pestkop zijn Chris" zei Florian en zwaaide gevaarlijk met zijn hand richting Chris zijn achterhoofd "Ben jij dan geen meisje dan?" hij trok een verbaasd gezicht en staarde Chris geschokt aan.
|
|