|
Post by roosje on Jun 13, 2007 21:45:30 GMT 2
Keira liep het lokaal binnen. ze zag dat ze veel te laat was maar dat maakte haar eigenlijk niet zoveel uit. ze mompelde zachtjes een sorry tegen Anderling en keek waar ze kon gaan zitten ze zag Chris met nog een heel groepje zitten. ze liep op het groepje af en ging er bij zitten. ' heeeej Chris en hey allemaal' zei ze vrolijk. ze keek ze allemaal even aan en keek daarna naar wat ze allemaal gedaan hadden met hun egel. daar moest ze om lachen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 14, 2007 11:17:55 GMT 2
"Bonjour, En toi ies?"Vroeg Aylin aan Keira toen ze binnen kwam. Ze probeerde het konijn uit de buurt van Florian te houden. "Chries is wel een grappige naam." Zei Aylin giegelend. Flora grijnsde naar Keira. "Ick ken toi ergens van, Kan dat?" Vroeg ze aan haar. Ook zij aaide het konijn. "Macy, Wat voor een katachtig dier 'ad toi dan ien gedachte?" vroeg Flora zicht tot Macy wendend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 14, 2007 14:45:53 GMT 2
Macy schoot even in de lach door Florian's poging om zorgelijk over te komen. Ze glimlachde even naar het konijn en richtte zich even op Flora. 'Ik denk meer aan of een gewone kat, aangezien wij thuis een kattenopvang, soort van dan, hebben of een panter ofzo, lijkt me echt fantastisch.' zei ze enthousiast.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 14, 2007 16:59:23 GMT 2
Chris keek op, en toen hij Keira zag verscheen er even een glimlach op zijn gezicht. 'Hé Keira!' zei hij tegen haar, waarna hij grijnzend naar Aylin keek. 'Jaja, Chris is een leuke naam hè?' zei hij lachend. Hij keek even naar de egel genaamd Chris en daarna naar Florian. 'Weet heb ik een leuke naamgenoot hè.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 18:17:30 GMT 2
"ja" zei Florian bloedserieus en keek even naar het enorme konijn, dat onrustig snufte. "Hij lijkt sprekend op je, vooral die oren, en die lieve zorgeloze oogjes van hem. Een evenbeeld" hij grinnikte en klopte het konijn op zijn rug.
|
|
|
Post by Merel on Jun 14, 2007 21:05:41 GMT 2
Aylin lachte. "En als we er nou een grote enge vieze spien van maken, is het zeker jou evenbeeld Florian." Zei ze lachend. Ze bleef het konijn aaien. Hij had inderdaad het lieve weg van Chris, vond ze. Ze lachte weer.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 15, 2007 6:59:19 GMT 2
"En bedant" zei Florian nep-verontwaardigd "Zie ík eruit alsof ik acht armen en benen heb? Nee! Ik denk dat ik.." hij fronste zijn wenkbrauwen en dacht even na "Er zijn gewoon geen dieren waar ik op lijk." Hij keek even van het konijn naar Aylin "Hij heeft jouw oren" zei hij dan.
|
|
|
Post by leyla on Jun 15, 2007 8:53:14 GMT 2
"Oui, En il ies net zo schattig als iek!" Zei ze grijnsend. "Maar ieck viend een spien toch 'et meeste van jou weg'ebben Florian!" zei Flora die grijnsde. "Maar omdat toi nog geen acht poten hebt, wil ick je wel 'elpen 'oor!" Zei ze en had haar toverstok al in de aanslag.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 8:57:06 GMT 2
(dat was ik dus ook weer, alleen doen echt de computers hier supervaaaggoo... -.- )
|
|
|
Post by roosje on Jun 15, 2007 16:13:54 GMT 2
'of je mij ergens van kent?' vroeg Keira aan Flora. 'dat zou best nog wel eens kunnen' voegde ze eraan toe. wat deed die Aylin gelijk weer onaardig tegen haar. ze had toch niks verkeerds gedaan of gezegd. ze wilde er alleen gezellig bij komen zitten! ze besloot het maar te vragen om conflicten te voorkomen. ' mag ik erbij komen zitten?'vroeg ze aan Chris en ook een beetje aan de anderen.
|
|