|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 15:17:47 GMT 2
Macy luisterde naar de anderen maar zei zelf bijna niks. Nu ze het over eigen transformaties hadden had ze niet zo'n behoefte om mee te praten. Toch besloot ze wel iets te zeggen omdat het anders misschien stil zou zijn. 'Als ik iets zou willen zijn, dan iets dat door de bossen kan rennen, lijkt me heerlijk.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 15:23:13 GMT 2
Flora glimlachte naar macy en knikte. "Oui lijkt moi ook wel wat. Maar een Een'oorn kan goed rennen en ies 'eel mooi vind ick." Zei ze en dacht even na. "Wat 'ad je dan in gedachte?" Vroeg ze en keek naar haar.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 15:33:25 GMT 2
'Eekhoorns zijn inderdaad lief.' ze Macy even. 'Ik denk meer aan iets katachtig ofzo, meer in die richting.' vertelde ze. Ze ging schuin zitten op de stoel zodat ze de klas over kon zien.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 16:23:11 GMT 2
"Welkom in wonderlaaand" zei Florian dramatisch terwijl hij met zijn toverstok in het speldenkussen prikte, zodat er een kleine knal klonk en even later een vlaamse reus op de plek stond waar eerst zijn speldenkussen had gelegen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 16:37:14 GMT 2
(ps: eenhoorn niet eekhoorn xD ) "Iets Katachtigs?" zei Flora en dacht eroverna. "Oui dat lijkt moi ook wel wat." zei ze uitenderlijk. Aylin keek verbaast naar Florian. "Waar sloeg dat op?" Vroeg ze en keek verwart naar het ding dat voor zijn neus stond. Tone grijnsde ze en wees met haar toverstok op het beestje. Meteen werd de vacht glanzend zacht. Ze pakte het beestje op en aaide het diertje. "Wat ben jij skattig!" ZEi ze terwijl ze het beest op haar tafeltje neerzetten en het aaide.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 16:57:26 GMT 2
( whaha, laatmaar:p) Macy bekeek even het konijn wat nu bij Aylin op tafel stond. 'Okee,' zei ze vragend richting het konijn maar aaide het dier toch even. Ze glimlachde even.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 17:29:19 GMT 2
"Die is van mij mevrouw" zei Florian bazig en stak zijn handen uit om het enorme konijn, dat tegenstribbelde, terug te pakken.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 17:58:18 GMT 2
Flora gaf Florian een tik op zijn vingers. "Dat ies veel te zielig voor dat beest als toi 'em moet verzorgend." zei ze en keek hem aan. Aylin giegelde en aaide het konijn nog steeds en pakte het weer van Florian af. "il ies inderdaad 'eel lief!" zei Aylin tegen Macy.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 10, 2007 20:31:25 GMT 2
Chris grijnsde en porde Florian in zijn zij. 'Ze heeft gelijk, het verzorgen van dieren kunnen we beter niet aan jou overlaten, ik wil niet eens weten wat er dan met dat arme beest gebeurd,' zei hij plagend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 20:54:19 GMT 2
"Hetzelfde als met jou" zei Florian serieus "Dan noem ik hem Chris". Hij wendde zich tot het konijn en ging op ooghoogte van het dier zitten, en begon in baby taal tegen het dier te brabbelen "aaahoetiepoetiepoee, is het niet een lief konijntje? issie niet lief? jaaa hij is lief!".
|
|