|
Post by Lisa .. on Jun 8, 2007 22:38:50 GMT 2
'Rebecca, Meija.' zei Vic terwijl hij zijn hand opstak. 'Ik denk dat we die egels moeten transformeren in iets, maar vraag m eniet wat? Ik heb het niet zo met prikkelige dingen.' zei hij lichtlachend.
Macy knikte even naar de jongens en bekeek de egels aandachtiger en bedacht wat ze zouden kunnen gaan doen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 10:53:21 GMT 2
"Salut, Floor! Bonjour Macy." Zei Flora en Aylin stak haar hand op ter begroeting. "Nou Chris, ik denk niet dat 'et stechter kan dan ick. Vorige keer werd mijn muis in plaats van een beker een bril die kon lopien op zijn pootjes." zei Aylin en dacht terug aan die gekke les. Ze had op haar kop gekregen en moest extra veel huiswerk maken. Ze zuchte. Flora bleef nieuwsgierig naar de egels staren. "Wat denkien jullie Florian, Macy wat nous moeten doen?" vroeg ze.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 9, 2007 12:45:20 GMT 2
Chris lachte even hartelijk. 'Dat lijkt inderdaad niet erg op een beker, zo te horen,' zei hij. 'Was je er ook bij toen we van die veer een slang moesten maken? Dat was ook een ramp bij mij, als was het wel heel melig,' zei Chris, terwijl hij even lachte toen hij de chaos die tijdens die les was ontstaan weer voor zich zag.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 15:14:50 GMT 2
"Ja" zei Florian droog naar Chris "Dat herinner ik me heel goed. Jouw slang, of hoe je het ook wou noemen, was een beetje groot uitgeslagen en leek op een hele grote worm. Iedereen wou zo snel mogelijk het lokaal uit"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 9, 2007 15:29:22 GMT 2
Chris grijnsde breed. 'Ja, zelfs Anderling wilde niet te dicht in de buurt komen!' Chris kreeg weer de slappe lach bij de herinnering aan het gezicht van Anderling, toen ze het gedrocht op Chris' tafel had gezien.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 17:00:51 GMT 2
"Inderdaad" zei Florian en grinnikte even. Dit ging nog een leuke les worden, bedacht hij even.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 9, 2007 19:08:09 GMT 2
Macy lachde even om de herrineringen van alles. 'Ik neem aan dat we die egels in iets moeten veranderen, maar vraag me niet wat.' Ze had misschien wel een flauw idee, maar ze had weinig moeite met simpele veranderingen, ze hoopte op een uitdaging.
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 20:30:32 GMT 2
Aylin rilde even bij de herrinnering. "Dat was 'eeel vies Chris!" zei Flora en gaf hem een por. "Ick zit eigenlijk niet echt te wachten op iets 'eel moeilijks, al kun je er wel vieeel lol op 'ebben." Zei ze grijzend toen ze dacht aan de vele mislukte transformaties. "Zolang we niet overgaan op onself te transformieren.." zei ze bedenkelijk...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 9:19:46 GMT 2
"Dat gebeurt bij mij al vaak genoeg" zei Florian droog en keek even grijnzend naar Flora "Daar zit de dader!" zei hij dan dramatisch.
Meija keek even op toen ze haar broer door de klas hoorde schreeuwen en kreunde even. "Kom op zeg.." mompelde ze in zichzelf. "Aandachtstrekker."
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 15:07:52 GMT 2
Flora keek Florian even pissig aan maar gaf hem toen een duw en lachte. "Ze 'eeft anders groot gelijk. Maar bij anderien ies 'et leuker dan bij jezelf." zei Aylin lachend. "Maar als ick mezelf in iets moet verandieren, doe dan maar iets moois, Een eenhoorn of een zeemeermien of iets." vervolgde Aylin. "Lijkt moi ook wel wat!" Stemde Flora toe met haar zus.
|
|