|
Post by admin. on Jan 4, 2008 16:34:12 GMT 2
'Juffrouw Diamond!' Sneeps sissende stem echoede door de kerker. Lucy draaide haar hoofd om en keek hem onschuldig aan. 'Wááát?' Vroeg ze verontwaardigd. Sneep keek haar nijdig aan. 'Vanwege het verstoren van de rust gaan er 50 punten voor Griffoendor af!' Lucy rolde met haar ogen. 'Ik zit in Ravenklauw.' Sneep liet zich echter niet afstoten. 'Nogmaals tien punten voor ravenklauw.' Lucy haalde haar schouders op en immiteerde Sneep, inclusief zijn zinnen.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 4, 2008 17:21:21 GMT 2
Leily Ann stampte zonder pardon de kerkers binnen. ''O ik moet een of ander drankje ophalen voor dat mens van kruidenkunde hoe-heet-ze-ook-alweer? Ik snap niet waarom ze geen sommeerspreuk gebruikt ofzo moet je maar aan haar vragen.'' zei ze nonchalant. Opeens schoot ze in de lach omdat ze een Sneep immitatie die vrijwel zeker van Lucy afkomstig moest zijn aangezien ze de lippen van Sneep niet zag bewegen. Ze keek rond en zocht Lucy, en die zat er inderdaad en de immitatie was inderdaad afkomstig van haar. Ze grinnikte eventjes en keek weer in Sneep zijn richting waarna haar gezicht meteen weer neutraal stond, tenminste, daar deed ze een poging voor.
|
|