|
Post by nilou on May 19, 2007 17:20:07 GMT 2
"ok afgesproken!" zei Jake met een glimlach.Hij was blij dat hij op dit moment even af was van de problemen rond Tess.Hij voelde zich erg gelukkig op dit moment en voelde zich op zijn gemak.Jake dacht zelfs geen enkele minuut aan Tess.Hij was ook niet meer zo verliefd... Jake keek weer naar Shirie en zei toen: " om eerlijk te zijn,heb ik in plaats van blote madammen boekjes allemaal boekjes over mode....begrijp me niet verkeerd ik val nog steeds op de meisjes niet op de jongens...ik heb gewoon zeg maar mijn vrouwelijke kantjes!" Jake glimlachte weer.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 17:23:45 GMT 2
Shirie knikte. ´Ik ben blij dat je neit dat soort boekjes hebt. Dat heeft mijn beste vriend wel. Gadver. Als van die jongens mij zien.. dan zie ik gewoon dat ze me met hu ogen aan eht uitkleden zijn.´ Ze ridle even en sloeg haar armen om zich heen. ´Snappen ze niet hoe verschrikkelijk dat is? Ik voel me altijd zo vies...'Ze glimalchte. 'Maar bij jou voel ik me op mijn gemak. Zelfs als je op mannen zou vallen, dan zou ik dat nog neti erg vinden. Dat zijn vaak de liefste jongens.'
|
|
|
Post by Merel on May 19, 2007 17:33:34 GMT 2
Mariël glipte naar binnen. Te laat, zoals gewoonlijk bij toverdranken. Ze probeerde zo geluidloos mogelijk naar Shirie te sluipen. Zodat Sneep het niet zou merken. Net toen ze bij Shirie stond en "Hoi" Had gezegt, Kreeg ze Sneep alweer over haar heen. "En waarom denkt mevrouw Elfglow zo laat te kunnen komen?" Mariël kromp inelkaar. Niet nog eens straf... Dacht ze sip. Ze probeerde een smoes te verzinnen.
|
|
|
Post by nilou on May 19, 2007 17:35:23 GMT 2
Jake glimlachte vriendelijk."ik ben blij dat je niet zo iemand bent die me rap zou uitlachen....nouja,Sneep zen les is bijna over denkik.Hij laat ons altijd langer wachten de zak!" Toen de les gedaan was Stapte Jake het lokaal uit opweg naar de volgende les.
|
|