|
Post by nouan on May 3, 2007 15:43:14 GMT 2
Seth zuchtte. Samen met een paar anderen zat hij hier vanwege het zogenaamde 'Geheime clubje'. Kon híj er wat aan doen dat hij bijles nodig had in toverdranken? Hij wou gewoon een hoger cijfer! Weer zuchtte Seth. Typisch zo'n straf van Sneep, moesten ze goede flubberwurmen van de slechte gaan schijden, het was een vieze rotklus. Sneeps lievelingsstraf. Hij keek naar de klok. En het was nog meer net begonnen!
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 18:13:14 GMT 2
Terry kwam telaat binnen. Ze had haar werkstuk in haar hand en smeet dat op het bureau. Ze zag de mensen die ook straf hadden. Dankzij haar... ze zuchtte diep en ging ver van de anderen af staan. Ze kende deze straf, ze had hem al eerder moeten uitvoeren. Ze pakte een emmer met wormen en twee lege emmers en begon met sorteren. Het was zo'n standaard werkje, dat je gedachten op de vrije loop gingen. Terry kon niet stoppen emt denken aan Seth, maar ze durfde hem niet aan te kijken. Verstand op nul en doorgaan.
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 20:56:21 GMT 2
Seth keek even naar Terry, zijn blik was vriendelijk, niet kil omdat hij straf had door die bijles, het was immers niet haar schuld. Hij bleef gewoon doorgaan en hopen dat de tijd wat sneller ging. Om zich te vermaken droomde hij weg en bleef hij toch goed zijn strafwerk doen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 23:20:30 GMT 2
De tijd verstreek. Terry was het zat. Uit pure verveling begon ze slechte flubberwordem te strooien. Een paar voor de jongen voor haar, een paar voor de jongen schuin voor haar, een paar voor eht meisje vooraan... urfde ze flubberwordem te gooien naar Seth? Nee, dan zou hij gaan stinken! Ze rook even aan haar hadnen. Walgend van de stank deinsde ze achteruit. Laat maar zitten, daar was het al te laat voor. Ze nam een ahnd en gooide, met een mooie boog, de flubberwormen op Seths tafelblad. Een paar sprongen omhoog tegen zijn gezicht. Terry hield haar gezicht strak en keek weer naar haar werk.
|
|
|
Post by nouan on May 4, 2007 8:01:44 GMT 2
Seth lachtte en veegde de flubberwurmen van zijn gezicht. "Die dingen stinken echt.." Mompelde hij gedempt terwijl hij een handjevol van de slachte wurmen pakte. Hij gooide er 4 naar Terry, opzettelijk mis. Hij grijnsde en ging weer door met het scheiden van de slechte en goede flubberwurmen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 15:33:32 GMT 2
Terry barstte in lachen uit. Ze draaide haar hoofd naar hem en knipoogde. 'Weet je wat nog het ergste is? De goede flubberwormen stinken zelfs nog erger dan goede. Dat kasn toch neit kloppen? Doe ik het nou fout? Of houdt gewoon van stinkende dingen? Mijn zijn neus zou je toch denken dat hij liever dignen heeft die iets minder geur dragen... Als ik zo'n gok had, ou ik in elk geval proberen alles naar viooltjes te laten ruiken. Of adners naar een lekker parfum ofzo.'Ze keek op wen dacht na. Dat konden ze ook wel halen bij zweinveld. Als het goed was, was daar ook een parfumerie. Ze had weer nieuwe nodig. Ze wierp Seth een verleidelijke blik toe. 'Zou je dat goed vinden? Als ik een nieuw parfum ging uitkiezen, als we naar Zweinvled gaan?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 18:11:22 GMT 2
Tifa klopte eventjes op de deur van het straflokaal en liep toen naar binnen. Zonder een woord te zeggen legde ze de 6 stukken perkament op zijn bureur. Vast aan elkaar en met de naam erboven waar het over ging. Daarna draaide ze zich om en beende het lokaal weer uit. Als ze straks weer tegen hem uitviel zou hij woest worden en haar verslag kon ze alleen maar maken in de bieb omdat Sneep zelf de boeken niet in zijn bezit had
(Vervolg meer)
|
|
|
Post by nouan on May 4, 2007 18:50:35 GMT 2
Seth keek Terry even aan. "Ik vind het goed hoor" Zei hij glimlachend. Sneep had niks door van hun gesprek en hij was al klaar met flubberwurmen sorteren. Dit klusje had hij al vaak moeten uitvoeren, dus ging het extra snel, zelfs al mocht hij geen magie gebruiken. De neiging van rondrennen als lynx door de bossen begon te groeien en hij wou hier zo snel mogelijk weg.
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 23:00:49 GMT 2
Terry voelde zich warm worden van binnen. Ze keek glimlachend naar haar werk. Wat ze ook zou moeten doorstaan tot ze naar zweinveld mochten, zij zou door er alleen maar aan te denken alles aankunnen. Zeb hield van hem ze hield van hem. Zachtjes begon ze een liedje van Panic te neurien. Haar humeur kon neit meer stuk, zelfs al was ze flubberwormen aan het sorteren.
|
|